Taivānas kafejnīcu ķēde «Let's Cafe» gūst lielu popularitāti, pateicoties savam kapučīno automātam, kas ļauj putās izdrukāt ar mobilo tālruni iepriekš uzņemtu fotoattēlu, ziņo laikraksts «Huffington Post».
Taivānā tirgo kafiju ar putās izdrukātu foto (7)
Dažādu zīmējumu izveidošana kafijas putās līdz šim ir skaitījies veids, kā kafejnīcu bārmeņiem (baristām) parādīt savu meistarību. «Let's Cafe» kafijas automāts ļauj ar mobilo telefonu nofotografētu attēlu augšupielādēt tā sistēmā, un pēc kafijas veida izvēles tas melnbaltā veidā tiek samērā precīzi uztriepts uz kafijas putu slāņa.
Uzņēmums esot pie šādas idejas nonācis, saprotot, ka šī paaudze bieži ar mobilajiem telefoniem uzņem pašportretus un bieži fotografē ēdienu, ar ko padalīties sociālajos tīklos. «Let's Cafe» kafijas automāts šīs abas aktivitātes savdabīgi apvieno - kompānija stāsta, ka lielais vairums kafiju tiek apdrukātas ar savu īpašnieku sejām.
Spriežot pēc komentāriem uzņēmuma «Youtube» kontā, par šo ideju ir ieinteresēti arī cilvēki no citām valstīm, jo ļoti daudzi jautā, cik maksātu šāda aparāta izstrāde. Ievērības cienīga arī ir šādas personalizētas kafijas cena - astoņi dolāri (aptuveni 4,21 lats).
Daži pret «Let's Cafe» ideju ir noskaņoti skeptiski un norāda, ka šī ir kārtējā mūsdienu narcistiskās sabiedrības izpausme. Kāds cits retoriski jautā: «Kāpēc gan lai es maksātu astoņus zaļos par kafiju ar manu neglīto seju?»
Attēlu automatizēta izdruka uz ēdiena nav nekas jauns konditoriem, kas jau vairākus gadus ar šokolādes palīdzību izgrezno dažādas tortes viesībām.