"Tele2" avārijas laikā konkurentiem palielinājies klientu skaits

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Ceturtdien notikušās "Tele2" mobilo sakaru avārijas laikā konkurējošajiem mobilo sakaru operatoriem SIA "Latvijas Mobilais telefons" (LMT) un SIA "Bite Latvija" ("Bite") palielinājies klientu skaits, liecina biznesa portāla "Nozare.lv" aptauja.

"Bite Latvija" sabiedrisko attiecību menedžere Lita Grafa informēja, ka ceturtdien, salīdzinot ar trešdienu, aktivizēto priekšapmaksas karšu skaits palielinājies par 140%, taču absolūtos skaitļus nenosauca.

Savukārt LMT informēja, ka ceturtdien novērota pastiprināta klientu interese par LMT sniegtajiem pakalpojumiem. 14.jūlijā tirdzniecības vietās visā Latvijā palielinājies pārdoto priekšapmaksas karšu "O!Karte" skaits. Iedzīvotāji aktīvāk interesējušies arī par pastāvīgā pieslēguma iespējām.

Tomēr neformālās sarunās šo operatoru pārstāvji atzina, ka neviens nav pasargāts no tāda veida avārijas, kāda piemeklēja "Tele2".

Kā ziņots, "Tele2" centrāles Rīgā darbību pārtrauca signalizācijas ierīces kļūme, kura bija iebūvēta klimata sistēmā jeb dzesināšanas iekārtā, kurai vajadzēja novērst maiņstrāvas uz līdzstrāvu transformatora pārkaršanu. Signalizācijai nenostrādājot brīdī, kad transformators sāka pārkarst, to nepamanīja savlaicīgi, un centrāles iekšējā strāvas padeve tika pārtraukta.

Kā skaidroja "Tele2", avārija nebija saistīta ar elektrības piegādi no "Latvenergo", taču sabojājoties nozīmīgam posmam "Tele2" centrāles iekšējā elektrības apritē, nebūtu līdzējusi pat rezerves ģeneratoru ieslēgšana, jo ierīce, kas pārvērstu 220 voltu (V) maiņstrāvu uz centrālei nepieciešamo 48V līdzstrāvu, bija izsista no ierindas.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu