Vīriešu apakšbikses par 30 latiem

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: TVNET

Pirms aptuveni deviņiem mēnešiem armijā dienējošais Sandris Gaugers, viņa sieva politoloģe Kristīne un ģimenes draugs bārmenis Artis Teteris nolēma sākt kopēju biznesu. Pavisam nesen viņi atvēra pirmo specializēto vīriešu apakšveļas veikalu Latvijā.

Sandris intervijā portālam TVNET stāsta, ka par uzņēmējdarbību šai nišā un šai laikā viņi lēma, jo redzēja tajā brīvu vietu – Latvijā ar vīriešu apakšveļas piedāvājumu pirms tam bijis ļoti bēdīgi.

Pirms gandrīz divām nedēļām tirdzniecības parkā "Alfa" atvērts pirmais "Snobs" veikals. Komandas plānos jau drīzumā ir atvērt vēl vairākas tirdzniecības vietas Latvijā. Tāpat viņi plāno iekarot Lietuvas un Igaunijas tirgus, kā arī atvērt interneta veikalu ar tādu pašu nosaukumu.

Sola piedāvāt labu cenu

Sandris uzsver, ka "Snobs.lv" pārdotā apakšveļa nav un nebūs vairākkārt dārgāka kā citu Eiropas valstu veikalos. Veikala sākotnējais uzstādījums bijis – lai pēc labas un kvalitatīvas apakšveļas nebūtu jābrauc uz ārzemēm, bet to varētu atļauties iegādāties tepat Latvijā.

Patlaban veikalā var nopirkt dažādu zīmolu apakšbikses, kuru cena ir no 7 līdz 30 latiem.

Latvijas pircēji visvairāk iecienījuši apakšbikses par 17-20 latiem.

Veikals neplāno konkurēt ar "Rimi" vai "Maxima" veikalu tīklos atrodamo lētāko apakšveļu.

Nelielajā veikaliņā iegādājama veļa ne tikai slaidajiem, garajiem un muskuļotajiem. Lai gan daži ražotāji piedāvā veļu tikai šādiem vīriešiem, tomēr vairumam zīmolu ir arī lielie izmēri.

Sandris atklāja, ka pirmajā nedēļā pārsteidzoši liela interese justa par koriģējošo veļu.

Latvijas vīrieši labprāt iegādājas apakšbikses gan ar polsteriem priekšā, gan aizmugurē.

Savukārt stringi neesot tik pieprasīti. Lielāks pieprasījums pēc tiem gaidāms vasarā.

Veikalā iegādājamas ne tikai vīriešu apakšbikses un peldbikses, bet arī pēdiņas mokasīniem, pidžamas, zeķturi un citas līdz šim Latvijā grūtāk sameklējamas lietas
Veikalā iegādājamas ne tikai vīriešu apakšbikses un peldbikses, bet arī pēdiņas mokasīniem, pidžamas, zeķturi un citas līdz šim Latvijā grūtāk sameklējamas lietas Foto: TVNET

Pirms veikala atvēršanas "Snobs.lv" pārstāvji pētīja Latvijas tirgu un aptaujāja vīriešu par vēlamajām apakšveļas krāsām. Toreiz izkristalizējies, ka Latvijas publikai pieņemamāka ir klasiska apakšveļa – melna vai balta. Taču izrādījies interesantāk –

aptuveni puse pircēju priekšroku dod krāsainām un spilgtām apakšbiksēm.

Turklāt košo veļu izvēlas ne tikai jaunieši, bet arī vecāki kungi.

Domājot par savu veikalu, komandai šķitis būtiski, lai vīrieši apakšveļu varētu iegādāties paši savā veikalā, nevis turpat, kur pārdod sieviešu veļu. Tāpat viņi vēlējušies, lai vīriešiem nav jādodas ilgā gājienā pa daudziem un dažādiem veikaliem, līdz izdodas atrast sev piemērotu apakšveļu.

Lai gan veikalā pārdod tikai vīriešu apakšveļu, aptuveni puse no tā apmeklētājām ir daiļā dzimuma pārstāves.

Bieži vien dāmas saviem vīriešiem iegādājas dārgāko veļu.

Savukārt vīrieši esot racionālāki un dodot priekšroku iepakojumiem, kuros ir vairākas apakšbikses.

Grūtības pārliecināt partnerus

Sandris atklāja, ka smagākais veikala izveidē bija sarežģītās vienošanās ar atsevišķiem apakšveļas ražotājiem. Dažus bijis grūti pārliecināt par veikala dzīvotspēju un pienācīgu pārstāvēšanu. Vissmagāk gājis nevis ar visdārgāko produktu ražotājiem, bet ar salīdzinoši lētāko apakšbikšu šuvējiem, piemēram, “Esprit”. Iespējams, tas saistīts ar šīs kompānijas iepriekšējo slikto pieredzi darbā Latvijā.

Patlaban veikalā tiek pārdotas aptuveni 15-20 preces ik dienu. Gada laikā pārdoto preču skaitu plānots trīskāršot.

Kopējās investīcijas veikala izveidē ir 35 tūkstoši latu, no kuriem viena puse ir īpašnieku līdzekļi, bet otra – aizdots kapitāls.

P.S. Šis materiāls tapis portāla TVNET rakstu sērijas “Vērtīga pieredze” ietvaros. Šai stāstu sērijā rakstām par Latvijas uzņēmumiem, kuri veiksmīgi pārcietuši krīzes gadus un turpina attīstību.

Ar šiem rakstiem TVNET vēlas atbalstīt vietējos veiksmīgos un inovatīvos uzņēmējus, tādēļ par šiem materiāliem TVNET neprasa nekādu naudu. Par šiem rakstiem neviens TVNET nav maksājis. Un, ja kādam labam uzņēmumam tā ir papildu reklāma, tad mēs par to tikai priecāsimies!

Ja arī tev zināms kāds Latvijas uzņēmums, kurš attīstījies krīzes iespaidā un par kura darbošanos būtu vērts uzzināt citiem, droši pavēsti to portālam, rakstot uz e-pasta adresi zinas@financenet.lv!

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu