Ņujorkas auto šovā Fuji Heavy Industries automobiļu nodaļa prezentējusi iepriekš pieteikto jaunās paaudzes Impreza. Pirmais vizuālais iespaids par jauno auto - šķiet, ka japāņi nav izvēlējušies to pareizāko virzienu.
Subaru šokē ar jauno Impreza
Nez, ko domās īstie Subaru markas fani un tie, kas patlaban vizinās savos iepriekšējo paaudžu WRX un STI automobiļos, tomēr subjektīvais viedoklis nav japāņiem glaimojošs. Sedans vēl izskatās tīri neko, hečbeks jau ir jūtami neglītāks, bet SportWagon modelis no vairuma apskates punktu izskatās kā ar cirvi darināts. Tehnikas ziņā gan jau viss ir kārtībā, tomēr no vizuālā viedokļa jaunajai Impreza var brīvēt vietu planētas neglītāko auto sarakstā.
Pagaidām gan prezentēta tikai Ziemeļamerikas tirgum domātā Impreza versija, taču, ņemot vērā iepriekšējās paaudzes, citiem tirgiem domātie modeļi no tās atšķiras salīdzinoši nedaudz.
Ja neskaita dizainu, tad attiecībā uz Impreza ir arī dažas pozitīvas ziņas. Lai arī auto garumā nav mainījies, tam ir par 2,3 centimetriem garāka riteņu bāze un līdz ar to arī plašāks salons, no kā lielākie ieguvēji ir aizmugurējie pasažieri un bagāžnieks. Jaunajai Impreza arīdzan esot mīkstāki un labāk nostrādāti salona apdares materiāli.
Tāpat var atzīmēt izmaiņas dzinēju jomā. Ja iepriekš amerikāņiem tika piedāvāts 2,5 litru motors, tad turpmāk to aizstās 148 zirgspēku (par 22 zirgspēkiem mazāk) 2 litru bokserdzinējs. Lai arī jaudas rādītājs ir sarucis un motors konstrukcijas īpatnību dēļ ir smagāks, dinamika nepasliktināsies, tieši otrādi. Turklāt, tā kā japāņi ir samazinājuši Impreza svaru, saruks arī degvielas patēriņš.
Par motorizācijas iespējām Eiropā pagaidām informācijas ir visai maz. Piemēram, Lielbritānijas tirgū jaunā Impreza cita starpā tiks komplektēta ar 1,6 litru bokserdzinēju, ko varēs kombinēt kā ar piecu pakāpju manuālo, tā arī Lineartronic bezpakāpju variatoru. Jauni WRX un WRX STI modeļi tuvākajā laikā nav gaidāmi.