Liene Tomsone atmasko labdarības krāpniecību (47)

Sejas.lv
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Kafejnīcas «Kūkotava» saimniece un TV šova «Lapsa virtuvē» vadītāja Liene Tomsone nesen veidoja sadarbību ar labdarības biedrību «Dzīves kvalitātes iniciatīva», kuras mērķis bija palīdzēt ar insultu slimiem cilvēkiem. Izrādās, ka cepumi nenokļuva līdz slimajiem cilvēkiem, bet pārdošanā, turklāt dēvēti par eko ražojumu.

Sociālā tīkla «Facebook» kontā Liene Tomsone publicēja «nelielu stāstiņu par labdarību», paužot sašutumu, vilšanos un neizpratni:

«Šeit neliels stāstiņš par LABDARĪBU!

Labu gribēdami sacepām cepumiņus labdarības biedrībai «Dzīves kvalitātes iniciatīva» ar mērķi palīdzēt ar insultu slimajiem cilvēkiem. Skaisti, cēli mērķi.


Te pēkšņi pirmdienas pēcpusdienā zvans no Pārtikas un veterinārā dienesta ar jautājumu - kāpēc mēs sevi dēvējam par eko ražotni un vispār kas tie par cepumiem tiek tirgoti «Cherry.lv» un citos līdzīgos portālos ar 1 nedēļu ilgu derīguma termiņu!?! Iestājās viegls šoks!!!
Labdarība un tirdzniecība šajos portālos man laikam kaut kā nešķiet savienojami, plus vēl izgudrot un izplatīt nepatiesu informāciju...

Bēdīgi, tiešām bēdīgi, ka labdarības organizācijas nodarbojas ar šādām lietām.

Tik ļoti gribas ticēt, palīdzēt, jo īpaši šai Ziemassvētku laikā, cilvēkiem, kam tas tik ļoti vajadzīgs, bet šādas organizācijas sagrauj jebkādu vēlēšanos sadarboties.
Jāatvainojas tiem cilvēkiem, kuri iegādājušies kuponus un nāk uz «Kūkotavu», cerībā saņemt savus ekoloģiskos cepumus!
Jā, protams, uzreiz sazinājos ar šīm iesaistītām organizācijām, un lūdzu, lai taču noņem šo nepatieso informāciju un beidz maldināt cilvēkus. Arī tas viņiem nešķita gana svarīgi.»

Uz Lienes publikāciju atsaucās, iepriekš minētā portāla, mārketinga vadītāja Anna Brūna:

«Tiešām žēl, ka šāda situācija ir notikusi, jo arī mēs esam nonākuši nepatīkamā situācijā - šie cepumi mums tika piedāvāti kā akcijas prece, tādēļ arī šobrīd ir noticis šāds starpgadījums. Taču arī mēs vēlamies reaģēt attiecīgi, tā kā šie cepumi tika cepti tikai un vienīgi labdarības nolūkos, par ko liels paldies «Kūkotavas» draudzīgajam kolektīvam! Tādēļ apliecinot savu labo gribu,

portāls apņemas ziedot pilnīgi visu akcijā saņemto naudu (Ls 95,04) labdarības biedrībai

«Dzīves kvalitātes iniciatīva». Ceram, ka būsim kaut mazliet palīdzējuši tiem, kam tas tiešām ir nepieciešams.»

Komentāri (47)CopyDraugiem X Whatsapp
Uz augšu