Futbola čempionāta laikā dubultojies pieprasījums pēc alus (1)

LETA
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: AP/Scanpix

Eiropas futbola čempionāta laikā jūnijā «Carlsberg» alus pārdošanas apjomi Latvijā dubultojušies, salīdzinot ar iepriekšējā gada attiecīgo laika periodu, informē AS «Aldaris» komunikāciju vadītāja Laura Krastiņa.

Savukārt, salīdzinot šā gada maiju ar jūniju, pieprasījums pēc «Carlsberg» alus ir vēl lielāks, veidojot 235% pieaugumu.

«Prognozes liecina, ka Ukrainā un Polijā notiekošajā Eiropas futbola čempionātā alus pārdošanas apjomi būs par 50% lielāki nekā iepriekšējā turnīrā, jo vairāk alus tiek patērēts tieši stadionos. Iepriekšējā čempionātā, kas norisinājās pirms četriem gadiem, ievērojamāks alus daudzums tika patērēts speciālajos fanu parkos, taču Polijā un Ukrainā slikto laika apstākļu dēļ šis patēriņš nav tik liels,» sacīja Krastiņa.

Viņa norādīja, ka saskaņā ar statistikas datiem līdz šim «Carlsberg» fanu parkus ir apmeklējuši aptuveni četri miljoni futbola cienītāju. Lielās intereses dēļ, piemēram, Kijevā čempionāta laikā tika pieņemts lēmums par fanu parku papaplašināšanu, un patlaban tie vienlaikus spēj uzņemt 200 000 fanu.

Patlaban «Carlsberg» lielākais izaicinājums ir gaidāmā finālspēle, jo paredzams, ka stadionā, fanu parkos un citās fanu iecienītās vietās spēles starplaikā vien futbola faniem būs jāspēj pasniegt aptuveni miljons alus kausu.

«»Carlsberg« ir viens no galvenajiem čempionāta atbalstītājiem, un šis apstāklis pozitīvi ietekmējis pieprasījumu arī Latvijā. »Carlsberg« ieguldījusi ievērojamus resursus, lai alus būtu ne tikai pamanāms, bet arī pieejams futbola vērotājiem spēļu norises vietās, kā arī faniem citās valstīs. Čempionāts dos pozitīvu stimulu »Carlsberg« izaugsmei Austrumeiropas valstīs,» norādīja Aldaris valdes priekšsēdētājs Tomass Kure Jakobsens.

Viņš arī sacīja, ka čempionāta atbalstīšana ļaus palielināt «Carlsberg» tirgus daļu Polijā un Ukrainā, kā arī Krievijā un Austrumeiropas valstīs. Patlaban «Carlsberg» tirgus daļa Polijā, Ukrainā un Krievijā ir attiecīgi 18%, 29% un 37%.

Uzreiz pēc šī čempionāta beigām «Carlsberg» sāks sarunas par nākamā Eiropas čempionāta atbalstīšanu, kas notiks Francijā.

«Aldara» peļņa 2010.gadā bijusi 1,11 miljoni latu, savukārt apgrozījums palielinājās līdz 32,2 miljoniem latu. 2009.gadā apgrozījums bija 27,3 miljoni latu.

Kā iepriekš informēja Krastiņa, «Aldaris» 2011.gadā pārdevis 94,6 miljonus litru dzērienu, kas ir par 9,9% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt pārdotās produkcijas vērtība pieaugusi par 8,3%, sasniedzot 35,1 miljonu latu. Vienlaikus, ņemot vērā alus ražošanas izejvielu cenu pieaugumu 2011.gadā par 34,2%, kā arī 1,8 miljonu latu investīcijas, «Aldaris» iepriekšējo gadu noslēdzis ar 814 900 latu zaudējumiem.

Pilnus pagājušā gada finanšu datus uzņēmums vēl nav publiskojis.

«Aldaris» dibināts 1865.gadā un patlaban ir Dānijas alus ražotāja «Calsberg» grupas uzņēmums. «Carlsberg» kontrolē uzņēmumu «Baltic Beverages Holding», kam pieder 19 alus darītavas septiņās Austrumeiropas valstīs, tostarp arī «Aldaris» Latvijā. «Aldara» produktu portfelī ir aptuveni 50 dažādu dzērienu, kas pārstāv piecas grupas - alu, dzeramo ūdeni, alkoholiskos kokteiļus, bezalkoholiskos dzērienus un enerģijas dzērienus.

Komentāri (1)CopyDraugiem X Whatsapp
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu