Ar bārmeņu šovu "LB Vodkas" pirmo īstermiņa veikalu Latvijā (6)

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Ar atraktīvu bārmeņu šovu, jaunās „LB Vodkas” degustāciju un sabiedrībā zināmu cilvēku līdzdalību „Latvijas balzama” kokteiļu pagatavošanā 15.jūnija vakarā Rīgā, K.Barona ielā 6 tika atklāts pirmais demo jeb īstermiņa veikals Latvijā. Tas darbosies tikai divas nedēļas līdz jūnija beigām, saviem apmeklētājiem piedāvājot iespēju iegādāties jauno „LB Vodku”, pirms tā būs pieejama citās tirdzniecības vietās Latvijā.

Veikala atklāšanas laikā tās apmeklētāji tika iepazīstināti ar vēl kādu jaunumu - „LB Vodka” jauno kokteiļu sēriju, kuras pagatavošanā izmantota jaunā „LB Vodka”. Tādējādi jauno degvīnu ikvienam bija iespēja nobaudīt gan tīrā veidā, gan kokteiļos. Tie izstrādāti sadarbībā ar Latvijas Bārmeņu asociāciju, tostarp ar tādiem pazīstamiem bārmeņiem kā Uldi Pētersonu, Ingu Reizenbergu un Andri Noreiķi.

Pirms kokteiļi tika nodoti viesu vērtējumam, tos, vakara vadītāja Intara Rešetina un klātesošo atbalstīti, pagatavoja vairāki Latvijā pazīstami cilvēki. Ar aktrises Agneses Zeltiņas un dīdžeja Bogdana Tarana līdzdalību tika pagatavots jaunais kokteilis „LB mango”, ar režisores un producentes Žaklīnas Cinovskas un aktiera Laura Dzelzīša palīdzību – kokteilis „LB drive”. Savukārt aktrise Zane Vaļicka un radio dīdžejs Kaspars Upacieris katrs pagatavoja pa kokteilim „LB breeze”. Šos kokteiļus būs iespēja nobaudīt arī festivāla „Positivus” laikā „Latvijas balzama” pludmales skatuves zonā.

Lai sveiktu „Latvijas balzamu” ar inovatīvo veikala ideju, atklāšanas pasākumā bija pulcējies krietns pulks viesu. To vidū bija arī Latvijas Bārmeņu asociācijas pārstāvji, kas demonstrēja atraktīvu priekšnesumu, - neizpalika ne glāžu mētāšana un žonglēšana ar pudelēm, ne arī citi šova elementi.

„Latvijas balzams” ir pirmais, kas ievieš īstermiņa veikala konceptu Latvijā, taču citviet pasaulē to izmantojuši jau tādi pasaulē slaveni zīmoli kā „Gucci”, „Louis Vuitton” u.c. Ar lielu sabiedrības atsaucību īstermiņa veikali darbojušies Lielbritānijā, Francijā, Itālijā, ASV, kā arī citur. To koncepts paredz veikala izveidošanu uz īsu laika posmu – divām līdz četrām nedēļām. Šajā laikā par īpašām cenām pārdošanā tiek piedāvāts tāds produktu klāsts, kas citviet demo veikala darbības laikā nav pieejams. Veikala koncepts paredz arī netradicionālus interjera risinājumus.

Līdz 30. jūnijam Latvijā vēl nebijušajā demo veikalā K.Barona ielā 6 ikviens tā apmeklētājs varēs iegādāties jauno „LB Vodku” no pirmās ar aukstuma tehnoloģiju ražotās degvīna sērijas. Līdz 7.jūlijam, izmantojot īpašos cenu piedāvājumus, „LB Vodka” būs nopērkama arī t/c „Domina” izveidotajā demo tirdzniecības telpā.

Komentāri (6)CopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu