Chevrolet atklāj sportiskus konceptauto jaunajiem autobraucējiem (18)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Nākamās paaudzes auto pircējiem ir unikāla iespēja ietekmēt savu sapņu auto dizainu un funkcionalitāti. 82. starptautiskajā Ženēvas motoršovā savu Eiropas debiju piedzīvo konceptmodeļi Code 130R un Tru 140S, kas radīti, ietekmējoties no Amerikas jauniešiem.

Chevrolet stendā kompānijas pārstāvji, bruņojušies ar iPad, centīsies noskaidrot, ko domā jaunieši*. Viņu viedoklis tiks izmantots, izstrādājot nākamos koncepta modeļus.

«Chevrolet vienmēr ir tiecies sasniegt visu paaudžu vēlmes,» saka Chevrolet Europe prezidente un rīkotājdirektore Sūzana Dokhertija. «Abi šie konceptmodeļi interpretē jaunās paaudzes vīzijas. Mēs ar dažādām jaunām metodēm, iesaistot jauniešus, mēģinām noskaidrot viņu viedokli un ieklausīties viņu idejās.»

Pagājušajā gadā Chevrolet Amerikas Savienotajās Valstīs diskutēja ar jaunajiem patērētājiem. Pamatojoties uz iegūto informāciju, GM North Hollywood Design Center dizaineri Nikolass Deivids un Džo Bakers radīja jauniešu konceptmodeļus, kas demonstrē stilu un funkcionalitāti, ko šī grupa jauno pircēju vēlas redzēt automobiļos.

Chevrolet Tru 140S
Chevrolet Tru 140S Foto: Chevrolet

Pirmais Chevrolet konceptmodelis Code 130R ir četrvietīga kupeja ar vienkāršu, taisnu profilu. Code 130R ir ieguvis vēsturisku sporta auto iespaidotu stilu un klasisko aizmugurējo riteņu piedziņu. Tā agresīvais priekšdaļas dizains, Chevrolet stila riteņu arkas, taisnā sānu līnija un Chevrolet emblēma ar sakrustotajiem karogiem veido Code 130R saikni ar Chevrolet sportisko mantojumu.

Code 130R dizaineri ir sakombinējuši turbodzinēju ar eAssist tehnoloģiju. Tā ar dzinēja izslēgšanu pie apstāšanās, bremzēšanas enerģijas rekuperāciju un griezes momenta izlīdzināšanu paātrinājuma laikā automašīnas elektrifikāciju ienes jaunā līmenī un sabalansē turbodzinēja veiktspēju ar degvielas ekonomiju.

Otrs Chevrolet konceptmodelis Tru 140S ir «pieejama», «eksotiska izskata» četrvietīga sporta kupeja ar priekšpiedziņu. Trīsdurvju hečbeks ir radīts kā atraktīvs, bet tajā pašā laikā arī pieejams sporta automobilis, kas izskatās eksotisks, dārgs un ātrs. Tas ir būvēts uz tās pašas platformas, kas izmantota Chevrolet Cruze un revolucionārajam Chevrolet Volt elektromobilim ar nobraukuma distances pagarinātāju (iekšdedzes dzinēju, kam nav mehāniskas saites ar riteņiem).

Foto: Chevrolet

Tru 140S konceptmodelī dizaineri demonstrē tehnoloģijas, kas parasti ir atrodamas daudz dārgākos automobiļos, tostarp arī degvielas patēriņu samazinošas iekārtas.

Konceptmodeļos ir iekļautas dažādas jauno pircēju novērtētās lietas un īpašības. To vidū var minēt sedana tipa funkcionalitāti jaudīgas kupejas izskatā ar vietu četriem pasažieriem. Salonā - dažādu ierīču pieslēgšanas iespējas un ērta, inovatīva mantu uzglabāšana, WiFi, viedtālruņu integrācija ar Chevrolet MyLink un ekrānu. Dinamisku gaitu nodrošina 1,4 litru turbo Ecotec dzinējs ar 150 zirgspēku jaudu un 5,9 litru (ārpus pilsētas) degvielas patēriņu.

«Jaunieši mums atklāja, ka viņi vēlas funkcionalitāti kombinācijā ar kupejai līdzīgu estētiku. Gan Code, gan Tru virsbūves formas atbilst šai prasībai,» saka GM North America Advanced Design studijas direktors Frenks Saucedos.

Abu konceptmodeļu iekšpuse to īpašniekiem ļauj personalizēt auto atbilstoši savām prasībām, kas ir izšķiroša jaunās paaudzes vēlme.

«Šīs vecuma grupas pircēji tehnoloģiju savienojamību uzskata par ļoti svarīgu īpašību. MyLink sistēma un WiFi ļauj viedtālruni integrēt automobilī un saglabāt savienojumu, padarot auto par personīgu dokstaciju,» saka Saucedos.

No 2012. gada Ziemeļamerikas starptautiskā autošova Detroitā, kur tie piedzīvoja pirmizrādi, abi Chevrolet konceptmodeļi ceļos uz galvenajiem motoršoviem, kā arī citiem pasākumiem, kur tie palīdzēs Chevrolet ievākt potenciālo pircēju viedokļus.

* Eiropas Komisijas dati liecina, ka Eiropā ir aptuveni 100 miljoni jauniešu vecumā zem 30 gadiem.

Komentāri (18)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu