Ēriks Stendzenieks skaidro, kāpēc pārdevis 23 gadus loloto reklāmas aģentūru

FOTO: Evija Trifanova/LETA

Reklāmas industrijas veterāns Ēriks Stendzenieks sarunā ar žurnālu «Privātā Dzīve» atklāja, ka savu reklāmas aģentūru «!Mooz» pārdevis, jo atradies labs pircējs un viņš nav vēlējies visu atlikušo dzīvi pavadīt «konveijerā».

«Lēmumu nenožēloju. Man ir 51 gads. Viens dzīves posms noslēdzies, un ir liels jautājums - ko darīt tālāk? Mana dzīves jēga ir nomirt apskaidrotam. Taču nevari nomirt apskaidrots, ja ikdienā esi konveijerā un tev nav laika atbildēt uz eksistenciāliem jautājumiem: kādēļ dzīvoju? Uz kurieni eju, un kāda ir dzīves jēga? Tagad būs laiks par to domāt,» izdevumam pastāstīja Stendzenieks, piebilstot, ka beidzot varēs pavadīt vairāk laika kopā ar ģimeni.

Kā jau ziņots, «Mooz!» no Ērika Stendzenieka iegādājusies reklāmas aģentūra «McCann».

Aģentūras iegādes darījuma summa netiek atklāta.

«McCann» pārstāvji uzsvēra, ka, nostiprinot līderpozīcijas Latvijas reklāmas tirgū, uzņēmums iegādājies Stendzenieka reklāmas aģentūru «Mooz!», kuras pievienošanās «McCann» grupai ļaušot ne vien stiprināt radošo pusi, bet arī daudz mērķtiecīgāk strādāt ārvalstu tirgu apgūšanā.

Ar šo darījumu «McCann» grupa turpinot iesākto biznesa stratēģiju - zem viena jumta apvienot nozares spožākos talantus, lai klientiem piedāvātu efektīvākos risinājumus.

«Ērika vadītās komandas izcilība vienmēr ir bijis radošums, ko esam gadiem redzējuši neskaitāmās kampaņās. Jaunie papildu spēki palīdzēs mums iekarot Eiropas tirgu un to izdarīt arī mūsu klientiem,» uzsver «McCann» grupas vadošais partneris, zīmolu stratēģis Kristaps Siliņš.

Savukārt Stendzenieks skaidro, ka esot noslēdzies 23 gadus ilgs klasiskas reklāmas aģentūras biznesa cikls, kura gaitā radītas daudzas Latvijā ikoniskas reklāmas kampaņas, piemēram, Latvijas pievienošanās Eiropas Savienībai, CSDD, «Rimi», Eiro ieviešana Latvijā un citas.

««Mooz!» kļuvis par apbalvotāko reklāmas aģentūru Baltijā ar atzinību Kannu un citos reklāmas festivālos. Savukārt es pievērsīšos individuālām konsultācijām reklāmas, komunikāciju un zīmola stratēģiju jomā. Tas nozīmē vairāk laika un vairāk uzmanības katram klientam, kā arī ģimenei un sev,» norāda Stendzenieks.

Pēc viņa teiktā, «McCann» grupa patlaban tirgū attīstās visstraujāk, un viņš esot pārliecināts, ka šis uzņēmums visaugstākajā kvalitātē turpinās un stiprinās «Mooz» standartus un kultūru.

Kā norāda uzņēmuma pārstāvji, «McCann Rīga» 2017.gadu noslēdza ar 1,54 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 9% vairāk nekā gadu iepriekš, savukārt peļņa aizvadītajā gadā sasniedza 101 388 eiro.

Reklāmas aģentūra «McCann Rīga» ir daļa no «McCann» komunikācijas grupas uzņēmumiem Latvijā. Grupas uzņēmumi nodrošina zīmolu stratēģijas konsultācijas, dizaina, sabiedrisko attiecību un mediju plānošanas risinājumus.

«McCann Rīga» pilnībā pieder SIA «McCann WorldGroup», kas savukārt pieder Siliņam (60%) un Aināram Ščipčinskim (40%). SIA «McCann WorldGroup» pilnībā vai daļēji pieder astoņi uzņēmumi - «McCann Rīga» (100%), «Golin Riga» (40%), «BrandBox» (49,8%), «White Label» (90%), «Division» (100%), reklāmas aģentūra «Lowe Age» (100%), «M Live» (100%) un «Inspired» (3,02%).

«Firmas.lv» dati liecina, ka SIA «Mooz!» līdz šim piederēja Stendzeniekam (95%) un Gaismai (5%). Pērn uzņēmums strādāja ar 1,046 miljonu eiro apgrozījumu un 139 590 eiro peļņu.

Uz augšu