Pērnā gada nogalē Tokijas auto izstādē Suzuki prezentēja visai neparastu, taču tai pašā laikā simpātisku mazās klases konceptauto Regina.
Regīna maina nosaukumu un dodas uz Ženēvu
Koši zaļā auto neparastās formas ir labs pamats šaubīties, ka šāds automobilis varētu nonākt sērijveida ražošanā, taču fakts, ka konceptauto ir pilnveidots, nodēvēts par G70 un tiks izrādīts arī Ženēvas motoršovā martā, rosina domāt, ka Suzuki šādā vai mazliet citādākā formā Regīnu likt uz konveijera.
Suzuki izplatītajos materiālos teikts, ka G70 Concept demonstrē jaunu vīziju par nelieliem auto, kam ir minimāls svars un labi dinamiskie rādītāji.
G70 Concept sver tikai 730 kilogramus, un tie ir jākustina ārkārtīgi efektīvam, neliela darba tilpuma iekšdedzes dzinējam. Tā specifikācijas nav uzskaitītas, taču CO2 izmešu apjoma mērķis ir 70 g/km.
Bez šā konceptauto Ženēvā Suzuki stendā debitēs arī uzlabots Swift elektroauto, kam papildus uzstādīts iekšdedzes motors bateriju lādēšanai. Swift Range Extender pirmo reizi tika parādīts Ženēvā jau pirms diviem gadiem, taču kopš tā laika elektriskajam auto ir veikta virkne uzlabojumu, tostarp par 100 procentiem līdz 30 kilometriem palielināts attālums, ko var veikt bez kaitīgajiem izmešiem.
Swift Range Extender no tradicionālajiem elektroauto atšķiras ar papildus uzstādītu 660 kubikcentimetru benzīna motoru, kurš kalpo kā ģenerators, un kompaktākām, vieglākām, lētākām un ātrāk lādējamām litija jonu baterijām.