Kā KIA prezentē jauno Optima (41)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānšāviņš

Dienvidkorejiešu KIA ir starp tiem automobiļu ražotājiem, kas gaidāmo amerikāņu futbola lielo finālspēli jeb «Super Bowl» izmantos, lai prezentētu modeļa Optima jaunāko versiju.

Izskatīgā sedana prezentēšanai domātā reklāmas klipa scenārijs vieniem liksies oriģināls, citiem varbūt ne. Tajā figurē tāds kā miega rūķis, kurš savus zvaigžņu putekļus kaisa uz gulētājiem, lai tiem rādītos tikai vislabākie un krāsainākie sapņi.

KIA veidotajā klipā šis rūķis ir nonācis kāda pāra guļamistabā, kur dāmai uzkaisa pareizo daudzumu putekļu un viņa ar savu sapņu princi balta zirga mugurā pār koši zaļu pļavu aizjāj tālumā.

Apgājis gultai otrā pusē pie minētās dāmas otras pusītes, rūķis paklūp aiz milzu čībām un guļošajam vīrietim nejauši uzgāž visu sava burvju pulvera turzu. Rezultāts ir sapnis, kura galvenās sastāvdaļas ir KIA Optima, NASCAR sacensību ovāls, brazīliešu supermodele Adriana Lima, tribīnes, kurās ir simtiem bikini tērptu sieviešu, milzu sviestmaize, mazliet ringa cīņu un laimīgas beigas.

Starp citu, reklāmas klipam ir arī kāds blakusprodukts - visu laiku labākais melnbalti rūtainā finiša karoga vicināšanas video ar to pašu Adrianu Limu gandrīz piecu stundu garumā (tā kā reklāma vairs nav aktuāla, tad sākotnējais video no KIA Youtube konta gan ir pazudis).

Komentāri (41)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu