“Tirgzinības pamati”

CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Grāmatas “Tirgzinības pamati” (2002) otrais papildinātais izdevums bagātināts ar jaunākajiem statistikas datiem, informāciju par mazumtirdzniecības veikalu tipiem, modernās reklāmas veidošanas principiem un tiešās pārdošanas priekšrocībām.

Grāmata paredzēta arodvidusskolu un komercskolu audzēkņiem, tā būs vērtīgs izziņas avots arī tiem, kuru darbs saistīts ar mārketinga organizēšanu. Grāmatā apvienotas tēmas par pircējiem un viņu izvēli tirgū, preci, tās sadali un cenu, konkurētspējas noteikšanu, preču virzīšanu tirgū, kā arī analizēti jautājumi par stratēģisko plānošanu un reklāmas veidošanu.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu