Pierādījums, ka jātīra arī mazās ieliņas

Braucot mājās ar 10. tramvaju, nācās secināt, ka tramvaja sliedes uz Torņakalna tilta ir aizšķērsojis kāds Scania fūres vilcējs.

Situācija jau visai tizla - rādās, ka Scania nav spējusi uzbraukt apledojušajā Torņakalna tiltiņa, ir slīdējusi atpakaļ un ieslīdējusi kupenā. Diemžēl pašas spēkiem no tās ārā pret apledojušo tiltu vairs tikt nevarēja.  Nu ko - pieaicināja palīgā vēl vienu smago auto (MAN), kas ar cieto sakabi mēģināja uzvilkt Scania augšā tiltā, bet neveiksmīgi.

Interesantākais bija turpinājums - lai būtu lielāks vilcējspēks, pieaicināts palīgā tika kāds Mazda 626 vadītājs, kurš tad ar elastīgo sakabi vilka palīgos atbraukušo fūri, kura attiecīgi centās izkustināt kupenā trāpījušo Scania.

Lieki piebilst, ka šāda atrakcija vēlamo rezultātu neatnesa - vien pārplīsušu elastīgās sakabes striķi. Kādu mirkli vēlāk, sapratis, ka pašu spēkiem Scania no kupenas neizvilkt, MAN vadītājs nolēma braukt projām, tomēr arī viņš vairs nespēja sākt kustību virzienā pret apledojušo tiltu. Šajā situācijā jau atkal palīgos ieradās Mazda, kas nu jau tikai MAN automašīnu centās uzvilkt augšā tiltā - neticami, bet fakts, ka, abām mašīnām aktīvi spolējoties, tomēr ar Mazda 626 palīdzību MAN fūri ar visu tukšo konteinera piekabi tiltā beidzot izdevās uzvilkt.

Savukārt iestigušajai Scania palīgos ieradās profesionāļi no "Rīgas satiksmes", kas Scania veiksmīgi spēja novilkt nost no sliedēm.

Retorisks jautājums Rīgas ceļu tīrītāju darba devējiem - ja jau tīrīti tiek tikai galvenie ceļi, vai tomēr nevajadzētu nokaisīt arī mazos tiltiņus - kaut vai tos, pa kuriem iet sabiedriskais transports?

    Uz augšu