Plāno veidot vienotu ārkārtas situāciju tālruni informācijas saņemšanai

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka / LETA

Iekšlietu ministrijā (IeM) notiek darbs pie vienota ārkārtas situāciju zvanu kontaktcentra izveides, lai iedzīvotāji, zvanot pa vienu numuru, varētu saņemt informāciju no operatīvajiem dienestiem, aģentūrai LETA pastāstīja iekšlietu ministrs Rihards Kozlovskis (V).

Ministrs skaidroja, ka sistēma nepieciešama, lai iedzīvotājiem nebūtu jāatceras virkne dažādu numuru, bet informācija, kas saistīta ar ministrijas pakļautībā esošajiem dienestiem, kā arī mediķiem un «Latvijas Gāzi», būtu pieejama visu diennakti, sazvanot vienoto ārkārtas situāciju zvanu kontaktcentru. Pie tā izveides patlaban tiek strādāts, teica Kozlovskis.

Ministrs arī norādīja, ka informācijas laikmetā ziņas var strauji izplatīties un radīt cilvēkos bažas, tādēļ ir nepieciešams nodrošināt iespēju noskaidrot patieso informāciju tieši no operatīvajiem dienestiem.

Kā ziņots, pēdējā laikā internetā tiek izplatīts liels daudzums viltus ziņu. Piemēram, pagājušajā nedēļā kādā vietnē tika publicēta informācija, ka 15. jūlijā sabrucis tirdzniecības parks «Alfa», kā rezultātā vairāki cilvēki cietuši un simtiem gājuši bojā. Ar šo viltus ziņu bija dalījušies vairāki sociālā tīkla «Facebook» lietotāji. Šai vietnē bija ievietotas arī citas viltus ziņas, piemēram, ka, sākoties jaunajam mācību gadam, katrs skolēns saņems 300 eiro mēnesī.

Kozlovskis iekšlietu dienestu vārdā jau solījis darīt visu, lai identificētu un aizturētu šos viltus ziņu izplatītājus.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu