Kas padara iPhone par kulta preci: inovācijas ar skatu nākotnē

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: reuters/s

Funkcionalitāte, ātrdarbība, stabilitāte – ar šīm lietām mēdz lepoties teju ikviens viedtālruņu ražotājs, tomēr tikai daži zīmoli iekļūst kulta preču statusā. Kā tehnoloģiju gigantam “Apple” nemainīgi izdodas saglabāt līderpozīcijas, pētīja mobilo sakaru operatora BITE tehnoloģiju eksperts Dainis Dembovskis.

Tieši inovācijas ir iemesls, kuru dēļ lietotāji gaida jaunos “iPhone” modeļus un ir gatavi maksāt par tiem prasīto cenu. Atcerēsimies kaut vai “iPhone 4” dizainu, “Siri”, kam sekoja “Touch ID”, “3D Touch” un šobrīd aktuālās “Live Photos”, “Portrait Photos”, “Face ID” un “Animoji”.

“Apple” produktu attīstības stratēģija paredz plānot ierīču uzlabojumus aptuveni divus gadus uz priekšu, kas šim ražotājam ļauj būt soli priekšā konkurentiem. Patlaban tehnoloģiju eksperti uzskata, ka tieši “iPhone X” ir produkts, kas atklāj tendenci, kā “Apple” redz savu viedierīču attīstības nākotni.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu