Markus Riva izziņo jaunā albuma iznākšanas datumu

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: singla vāks

Latvijā un arī ārpus tās atpazīstamais mūziķis un TV šova X-Faktors vadītājs Markus Riva uzsācis sadarbību ar unikālu, Igaunijā bāzētu fanu iesaistes platformu "Fanvestory" un klausītāju vērtējumam nodod arī jaunu singlu, kas tapis šī projekta ietvaros ar nosaukumu “Please Don’t Give Up”. Tas pirmais vēstnesis no 20. septembrī gaidāmā jaunā albuma angļu mēlē "I Can" (Es varu).

Paralēli notiek arī darbs ar albumu latviešu valodā.

"Please Don’t Give Up” ir dziesma, kas sarakstīta Londonā, bet ierakstīta Rīgā, kopā ar producentu Kasparu Ansonu, ar kuru Markus Riva uzsācis sadarbību aizvadītā gada beigās ierakstot dziesmu “This Time” Supernovas dziesmu konkursam.

Dziesmas ideja un melodija radās maģiskās piecās minūtēs Londonas “Shoreditch” rajonā, Ace hotelī, kas ir nozīmīgs kultūras un mākslas rajons. “No rīta pamodos, iegāju dušā, galvā sāka skanēt melodija un steidzos to piefiksēt ar numuriņā esošo ģitāru. Dziesmas fināla versija sanāca pavisam citā stilā, kā sākumā biju iecerējis, bet vienmēr radot un producējot mūziku, es uzticos Kasparam (Ansonam). Man ar viņu ir viegli strādāt, man patīk kā viņš redz un dzird mūziku,” stāsta Markus.

Dziesma “Please Don’t Give Up” ir saldsērīgs autobiogrāfisks stāsts par attiecību glābšanu - mana sirds ir kā bungas sitieni, maršējot spēcīgi kā zaldāti. "Radot jauno albumu angļu valodā, katra dziesma ir ar savu autobiogrāfisko stāstu. Lielākais jaunā albuma iedvesmas avots noteikti ir pārdzīvojumi, pasaules iespaidi un mūsdienu laikmeta straujais ritējums," tā Riva.

Par Fanvestory

“Esmu mūzikā no trīs gadu vecuma un esmu laimīgs veiksmīgi darot to, kas man visvairāk patīk – radot jaunas dziesmas un nododot tās klausītājiem. Visu to es nevarētu pilnvērtīgi darīt bez saviem klausītājiem. Tāpēc esmu nolēmis uzsākt sadarbību ar Fanvestory, lai izrādītu pateicību saviem lielākajiem atbalstītājiem un dalītos ar savu mūzikas ienākumu daļu arī ar viņiem,” saka Markus Riva.

Fanvestory ir tehnoloģiska investīciju platforma, kura ļauj mūzikas faniem atbalstīt mākslinieku un pirmajiem saņemt ekskluzīvu ieskatu topošajā mūzikā, mūziķu radītās preces, kā arī kļūt par nelielas autortiesību daļas turētāju, saņemot arī autortiesību atlīdzību par savu iesaisti.  

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu