Pasažieri, kuri iegādājās biļetes uz vilcienu reisiem, kas tika atcelti, var saņemt atpakaļ naudu (2)

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Lūka / LETA

Saistībā ar kavētajiem pasažieru vilcienu reisiem, ko izraisīja piektdien Priedainē uz sliedēm uzkritis koks, pasažieru pārvadātājs "Pasažieru vilciens" prasīs paskaidrojumus no "Latvijas dzelzceļa", aģentūrai LETA sacīja pasažieru pārvadātāja "Pasažieru vilciens" Sabiedrisko attiecību daļas vadītājs Egons Ālers.

Viņš sacīja, ka "Pasažieru vilciens" prasīs paskaidrojumus no pakalpojuma nodrošinātāja, infrastruktūras uzturētāja "Latvijas dzelzceļš", ņemot vērā, ka "Pasažieru vilciens" pērk pakalpojumu no "Latvijas dzelzceļa" un šajā gadījumā saņemts nekvalitatīvs pakalpojums.

Vieta, kur uz sliedēm nogāzies koks.
Vieta, kur uz sliedēm nogāzies koks. Foto: Aculiecinieks

Ālers atzīmēja, ka pēc incidenta apstākļu izvērtēšanas tikšot lemts par iespējamo kompensāciju pieprasīšanas no "Latvijas dzelzceļa".

Vieta, kur uz sliedēm nogāzies koks.
Vieta, kur uz sliedēm nogāzies koks. Foto: Aculiecinieka foto

Pēc Ālera teiktā, "Pasažieru vilciens" nespēj skaidrot, kā saulainā dienā bez lielām vēja brāzmām uz sliedēm varēja uzgāzties koks un, vai varēja rasties smagākas sekas, ja koks būtu uzgāzies kustībā esošam vilcienam.

Tostarp Ālers norādīja, ka iedzīvotāji, kas iegādājās biļeti uz reisu, kas tika atcelts, savu biļeti var atgriezt stacijas kasē, lai saņemtu atpakaļ naudu.

Kā ziņots, saistībā ar nokritušo koku Priedaines stacijas apkaimē traucēta satiksme visos elektrovilcienu maršrutos.

Iespējami kavējumi līdz pat stundai visiem vilcieniem visiem maršrutiem, piebilda Ālers.

Komentāri (2)CopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu