Ford Eiropā piedāvās Ranger Raptor

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ford

Ford Eiropas tirgū piedāvās modeļa Ranger īpašo versiju Raptor, kam piedēvēta lielāka izturība un augstāka veiktspēja dinamiskai braukšanai sarežģītos apstākļos.

Ford Performance izstrādātā bezceļu entuziastiem radītā modeļa tirdzniecība tiks sākta 2019. gada vidū komplektācijā ar Ford 2,0 litru EcoBlue dīzeļdzinēju, kas attīsta 213 ZS un 500 Nm, kā arī Ford jauno 10 pakāpju automātisko pārnesumkārbu.

Iespaidīgā stāja, kas panākta ar šī izcilā Ranger lielajiem izmēriem un dizainu, ir papildināta ar Ford Performance šasiju, kas optimizēta ātrai braukšanai jebkādos ceļa apstākļos.

Ford un Microsoft arī atklāja, ka jaunais Ranger Raptor būs redzams jaunajā autosacīkšu spēlē Forza Horizon 4, piedāvājot iespēju izmēģināt pikapa spējas vēl plašākam entuziastu pulkam. 

Izturīgs un vienlaikus izsmalcināts

Ranger Raptor unikālajā, izturīgajā un stiprinātajā šasijas rāmī, kas izstrādāts sarežģītiem bezceļu apstākļiem, ir izmantots augstas izturības tērauds ar mazu sakausējumu īpatsvaru, lai tas varētu izturēt visdažādākos pārbaudījumus bezceļos.

Raptor balstiekārta ir īpaši veidota sarežģīta apvidus izbraukšanai ar lielu ātrumu, vienlaikus saglabājot kontroli un komfortu. FOX amortizatori ar pielāgojamu amortizāciju nodrošina spēcīgāku amortizāciju ekstremālos apstākļos, nodrošinot augstu veiktspēju bezceļos un komfortablu gaitu pa normālu ceļu.

Augstas veiktspējas amortizatori ar 46,6 mm virzuļiem ietver alumīnija kontroles plecus ar uz āru izvirzītiem amortizatoru ieliktņiem priekšā un jaunu spirālveida aizmugurējās balstiekārtas izkārtojumu ar iestrādātu Vata savienojumu, kas ļauj asij kustēties uz augšu un uz leju, radot ļoti minimālu sānkustību. Bremzēšana tiek nodrošināta ar divu virzuļu priekšējām skavām, 332 mm x 32 mm ventilētiem priekšējiem diskiem un 332 mm x 24 mm ventilētiem aizmugurējiem diskiem.

Īpaši Ranger Raptor ir izstrādātas bezceļu riepas BF Goodrich 285/70 R17. To dizains ar 838 mm diametru un 285 mm platumu rada izturīgu sānu pamatu grūti izbraucamu ceļu pārvarēšanai ar pārliecību, turklāt protektora raksts nodrošina nevainojami saķeri slapjā laikā, dubļos, smiltīs un sniegā.

Ranger Raptor ir aprīkots arī ar unikālu apakšdaļas aizsardzības aprīkojumu, lai tiktu galā ar bezceļu šķēršļiem. Jaunā aizsargplāksne ir veidota no 2,3 mm bieza īpaši augstas izturības tērauda, turklāt standartaprīkojumā ir iekļauts Ranger dzinēja un sadales kārbas apakšdaļas aizsargs.

Foto: Ford

Iespaidīga forma un funkcionalitāte

Ranger Raptor agresīvā dizaina pamatā ir veiktspēja un funkcionalitāte, un izstādē tas bija apskatāms Ford Performance Blue krāsā ar pelēkiem akcentiem.

Tajā dominē izteiksmīgs jauna dizaina radiatora režģis, kas aizgūts no pirmā sērijveida bezceļu pikapa Ford F‑150 Raptor, ko ieskauj spilgti ksenona priekšējie lukturi un virs rāmja uzstādīta priekšējā bufera sistēma. Priekšējais bampers, kas piemērots arī braukšanai tuksnesī, ietver arī jaunus LED miglas lukturus ar funkcionāliem gaisa kanāliem, kas uzlabo gaisa plūsmu ap virsbūvi.

Izteiksmīgie kompozītmateriāla priekšējie spārni ir izstrādāti, lai novērstu bojājumus, braucot pa bezceļiem, un atbrīvotu vietu balstiekārtas kustībai un lielākām riepām. Kāpšļi ir īpaši izstrādāti, lai novērstu akmeņu atsišanos pret automobiļa aizmuguri. Ford Performance būtība ir jūtama arī automobiļa salonā.

Foto: Ford

Piemērots jebkādam ceļa segumam

Ranger Raptor piedāvā izvēlēties kādu no sešiem apvidus pārvaldības sistēmas režīmiem, lai tiktu galā visdažādākajos apvidos un braukšanas scenārijos. To vidū ir:

  • standarta režīms — uzsvars uz komfortu, degvielas ekonomiju un patīkamu braukšanu;
  • sporta režīms — atsaucīgāka vadāmība un veiktspēja uz ceļa;
  • zāles/grants/sniega režīms — drošai un pārliecinošai braukšanai pa bezceļiem uz slidenas un nelīdzenas virsmas;
  • dubļu/smilšu režīms — automobiļa reakcijas pielāgošana optimālai vilkmei un inercei dziļās, mīkstās vietās, piemēram, mīkstās smiltīs un dubļos;
  • klinšu režīms — īpaši piemērots klinšainam apvidum mazā ātrumā, kur ir svarīga plūstoša kontrole;
  • Bahas režīms — reakcijas pielāgošana ātrai braukšanai pa bezceļiem, kā tas nepieciešams slavenajā Bahas tuksneša rallijā.

Ranger Raptor ir uzstādīts 2,0 litru EcoBlue biturbo dzinējs un 10 pakāpju automātiskā pārnesumkārba, kas aizgūta no F-150 Raptor un veidota no augstas izturības tērauda, alumīnija sakausējumiem un kompozītmateriāliem.

Pārliecību autovadītājiem nezināmos bezceļu apstākļos un smagā darba vidē rada dažādas autovadītāja palīgsistēmas un drošības sistēmas, kuru vidū ir Ford stabilitātes kontroles sistēmas uzlabota versija ar pretapgāšanās funkciju, elektroniskā trajektorijas stabilizācijas kontrole, piekabes stabilitātes kontrole, palīgmehānisms braukšanas uzsākšanai kalnā, palīgmehānisms braukšanai no kalna un adaptīvā slodzes kontrole.

Foto: Ford

Praktiskas tehnoloģijas rokas stiepiena attālumā

Par komfortu un ērtībām jaunajā Ranger Raptor gādā dažādas izsmalcinātas tehnoloģijas, tostarp Ford SYNC 3 komunikācijas un izklaides sistēma, kas ļauj autovadītājiem kontrolēt audiosistēmu, navigāciju un pievienotus viedtālruņus, izmantojot vienkāršas sarunvalodas balss komandas. Sistēma ir savietojama ar Apple CarPlay un Android Auto™ un ietver SYNC AppLink, kas nodrošina balss aktivizācijas funkciju plašam viedtālruņu lietotņu klāstam.

Sistēmas centrālo 8 collu skārienekrānu var vadīt ar žestiem, turklāt tajā ir iebūvēta satelītnavigācijas sistēma, kas attālās vietās darbojas autonomi, pat iezīmējot vietu, pa kuru automobilis ir braucis, ja teritorija ir nezināma. Savienojamību ceļā nodrošina iebūvētā modema tehnoloģija FordPass Connect.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu