Honda NSX evolūcija piecās minūtēs

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ekrānuzņēmums no Youtube video

Cars Evolution savā YouTube kanālā ievietojuši video, kas piecās minūtēs parāda japāņu supermašīnas Honda NSX evolūciju no 1990.gada līdz pat mūsdienām. Šajā laikā modelis izlaists ar kupejas un targa virsbūvi, taču piedzīvojis tikai vienu paaudžu maiņu. Tai pašā laikā NSX tika sagatavots arī startam Japānas Super GT sērijas sacensībās, bet homologācijas vajadzībām tapa pieci ielas NSX-R GT.

Pirmā Honda NSX dienas gaismu ieraudzīja 1989.gadā Čikāgas autoizstādē. Toreiz auto bija apgādāts ar 3 litru atmosfērisko motoru, kas attīstīja 274 zirgspēkus un 284 Nm. Motoram bija tiem laikiem inovatīva gāzu sadales fāžu maiņas sistēma, speciāls cilindru bloks un kalti virzuļi.

NSX izstrādes noslēguma stadijā galīgajiem šasijas regulējumiem Honda pieaicināja leģendāro brazīliešu Formula 1 braucēju Airtonu Sennu. Honda norāda, ka tieši pateicoties viņa rekomendācijām iegūti šasijas iestatījumi, kas nodrošina labāko iespējamo vadāmību.

Sportiskā modeļa otro paaudzi Honda prezentēja tikai 2015.gadā. Šis auto ievērojami atšķiras no priekšgājēja, galvenokārt jau tehniskā izpildījuma ziņā. Jaunā NSX ir apgādāta ar 573 zirgspēku hibrīddzinēju, ko veido 3,5 litru V6 twin-turbo benzīna motors, trīs elektromotori un divu sajūgu automātiskā ātrumkārba ar deviņiem pārnesumiem.

Iepriekš Cars Evolution YouTube kanālā tikuši publicēti arī video, kuros parādītas BMW M5 un Honda Civic transformācijas laika gaitā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu