BITE stiprina partnerību ar “Apple” un Latvijā sāk piedāvāt šī ražotāja risinājumus biznesam

Dalīties Dalīties E-pasts Drukāt Iesūtiet ziņu Komentāri

Apple iPhone

FOTO: Publicitātes foto

Gan pasaulē, gan arī Latvijā pieprasījums pēc “iPhone” viedtālruņiem strauji pieaug. Īpaši pieprasītas šīs ierīces ir biznesa klientu vidū – “iPhone” viedtālruņus izmanto katrs trešais mobilo sakaru operatora BITE biznesa klients. Tāpēc uzņēmums nostiprinājis partnerību ar kompāniju “Apple” – turpmāk BITES biznesa klientiem tiks nodrošināta piekļuve progresīvajai “Apple Business Manager” platformai, kurā pieejami daudzveidīgi “Apple” mobilo ierīču attālinātas pārvaldības risinājumi biznesa efektivitātes uzlabošanai.

“Apple Business Manager” ir biznesa klases “Apple” ierīču (“iPhone”, “iPad”, “iPod Touch” un “OS X”) administrēšanas vide, kuras priekšrocības novērtē mūsdienigi uzņēmumi, kuri atbildīgi izturas pret to īpašumā esošo mobilo ierīču informācijas drošību un vēlas uzlabotbiznesa procesus. Tā ir salāgojama ar jebkura uzņēmuma ierīču pārvaldības platformu.

“Līdz šim “Apple” viedierīču pārvaldība uzņēmējiem nereti sagādāja zināmas neērtības, jo visi iestatījumi, ieskaitot e-pasta konfigurēšanu, paroļu uzstādīšanu, katram telefonam bija jāveic manuāli. Mobilo ierīču pārvaldības risinājumi šos procesus ļauj automatizēt, kas nodrošina uzņēmumiem lielāku elastību. Ņemot vērā, ka uzņēmēji nepārtraukti meklē mobilos risinājumus, kas sniedz pievienoto vērtību viņu biznesam, esmu gandarīts, ka mums ir izdevies izveidot ar “Apple” vēl ciešāku sadarbību un BITE ir pirmais mobilo sakaru operators Latvijā, kas var piedāvāt saviem klientiem piekļuvi “Apple Business Manager” platformai,” norāda BITES vadītājs Kaspars Buls.

Neatkarīgi no tā, cik “Apple” ierīces ir uzņēmuma īpašumā – desmit vai desmit tūkstoši, ierīču pārvaldības risinājumi, kas balstīti “Apple Business Manager” platformā, nodrošina efektīvu to attālinātu kontroli, kas būtiski atvieglo organizācijas darba ikdienu. Proti, lai sagatavotu jaunas ierīces darbam, regulāri veiktu nepieciešamos programmatūru atjauninājumus, kontrolētu ierīcēs pieejamo saturu, administrētu to lietotāju tiesības u.tml., uzņēmuma IT administratoram vairs nav jāstrādā ar katru ierīci atsevišķi un klātienē – visas šīs darbības var veikt centralizēti un attālināti. Piemēram, ierīci darbam var sagatavot pat neizņemot to no iepakojuma.

Ņemot vērā, ka mobilais telefons mūsdienās ir kļuvis par multifunkcionālu ierīci – to izmantojam ne vien saziņai, bet arī informācijas meklēšanai internetā, norēķiniem, elektroniskajai sarakstei u.tml., šis risinājums ļauj efektīvi parūpēties arī par uzņēmuma rīcībā esošo “Apple” viedierīču un tajās uzglabātās informācijas aizsardzību. Proti, visām ierīcēm iespējams attālināti uzstādīt paroles, antivīrusa risinājumus un citus drošības risinājumus, tostarp nepieciešamības gadījumā ierobežot funkcionalitāti, piemēram, liegt visiem darbiniekiem iespēju izmantot uzņēmuma ierīcēs publiskos Wi-Fi tīklus.

“Nenoliedzami, ir daudz uzņēmumu, kuri nopietni domā par biznesa efektivitāti, taču ikdienā izmanto “Android” ierīces. Viņu ērtībai piedāvājam risinājumu “Samsung Knox Manage”, kas, līdzīgi kā “Apple Business Manager”, ir paredzēts elastīgai un detalizētai darbinieku ierīču pārvaldībai un uzraudzībai. Lai arī lielākās tā priekšrocības var izbaudīt uzņēmumi, kuru darbinieki ikdienā lieto “Android” ierīces, šis “Samsung” risinājums, neraugoties uz ierobežoto funkcionalitāti, tiek veiksmīgi izmantots arī “iOS” un “Windows” ierīču attālinātai pārvaldībai. Iemesls – uzņēmēji novērtē pakalpojumus, kas ļauj optimizēt resursus un iegūt vairāk laika biznesa attīstīšanai,” tā Buls.

Plašāka informācija par “Apple Business Manager” 

Jau ziņots, ka, palielinoties pieprasījumam pēc “iPhone” viedtālruņiem, BITE pērnā gada vasarā nostiprināja partnerību ar “Apple”, kļūstot par šī ražotāja oficiālo partneri Latvijā. Tās ietvaros “iPhone” viedtālruņu pieprasījums biznesa klientu vidū ir palielinājies gandrīz divas reizes – šobrīd “iPhone” veido 25% no uzņēmuma kopējiem viedtālruņu pārdošanas apjomiem biznesa klientu segmentā.

Ņemot vērā “Apple” pārstāvju ieteikumus, BITE ir pielāgojusi savu tīklu speciāli šā ražotāja ierīcēm – tas ir pilnvērtīgi salāgots ar “iPhone” viedtālruņu programmatūru. Tāpat visi BITES konsultanti ir izgājuši īpašu “Apple” produktu apmācību programmu, kas mobilo sakaru operatoram ļaus turpmāk nodrošināt augstākā līmeņa “iPhone” lietotāju apkalpošanas standartu.

Rūpējoties par klientu ērtībām, BITE piedāvā arī iespēju pievienot maksājumus par pirkumiem “App Store”, “iTunes” un “iBook” ikmēneša mobilo sakaru rēķinam.

Uz augšu