Samazinās "McDonald's" peļņa

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.

Ātrās ēdināšanas restorānu tīkla "McDonald's" šā gada pirmā ceturkšņa saimnieciskās darbības rezultāti bija labāki, nekā tika gaidīts, taču samazinājušies jau sesto ceturksni pēc kārtas.

Kompānijas peļņa šajā laikposmā bija 253,1 miljons dolāru (161,4 miljoni latu) jeb 20 centi (0,012 lati) uz vienu akciju, turpretim pagājušā gada pirmajā ceturksnī tā bija 378,3 miljoni dolāru jeb 29 centi uz vienu akciju. "Tas izskatās diezgan labi sakarā ar intensīvo realizāciju martā Eiropā," teica "Salomon Smith Barney" analītiķis Marks Kalinovskis. Eiropa dod vienu trešdaļu "McDonald''s" peļņas, bet ASV - 60 procentus. "McDonald''s" ziņo, ka realizāciju Vācijā īpaši veicinājuši jaunie produkti un reklāmas kuponi. Realizācijas apjoms palielinājies arī Francijā un Lielbritānijā. "McDonald''s" atkārtoja jau iepriekš teikto, ka gaida rādītāju uzlabošanos ASV gada otrajā pusē, kad uzlabosies vispārējais ekonomiskais stāvoklis. Taču to gaida sīva konkurence no tādām firmām kā "Wendy''s", "Burger King" un KFC, kurām, pēc dažu analītiķu domām, ir labākas izredzes iegūt lielāku tirgus daļu ASV ātrās ēdināšanas jomā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu