Nissan pierāda, ka elektroauto akumulatori var kalpot ļoti ilgi

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Nissan LEAF
Nissan LEAF Foto: Publicitātes foto

Elektroautomobiļi kļūst par aizvien lielāku mūsu dzīves daļu, un aizvien vairāk patērētāju vēlas uzzināt, cik uzticama un noturīga ir šo automobiļu pamatā esošā akumulatora tehnoloģija?

Nissan uzskatāms par līderi elektroautomobiļu pārdošanas jomā, jo kopš 2010. gada, kad pasaules mēroga pārdošanā tika laists modelis LEAF, pārdoti aptuveni 340 tūkstoši šī modeļa automobiļu. Nissan ir pareizajā pozīcijā, lai atbildētu uz jautājumu par akumulatora kvalitāti.

Foto: Publicitātes foto

Atbilde ir atrodama daudz tuvāk mājām — tepat kaimiņos Igaunijā, kur vietējais taksometru uzņēmums „Elektritakso” ir pārliecināts par Nissan akumulatora tehnoloģiju, jo tā ir uzrādījusi izcilu uzticamību pat prasīgākajos uzņēmējdarbības apstākļos.

Uzņēmumam autoparkā ir vairāk nekā 50 LEAF automobiļi, un vairums no tiem ir pirmās paaudzes 24 kWh modeļi, kuri līdz šim ir kopā veikuši 13 miljonus kilometru. Vecākais autoparkā esošais LEAF ir mērojis vairāk nekā 309 000 kilometru. Ir vēl citi liela nobraukuma piemēri — vidējais nobrauktais attālums ir 260 000 kilometru ar atlikušo akumulatora kapacitāti no 70% līdz 85%. 

„Sākumā bija dažas neskaidrības par elektrisko tehnoloģiju, bet šajā laika periodā mēs esam pilnībā iemācījušies aizvien vairāk uzticēties elektroautomobiļu tehnoloģijai. Mūsu taksometru pakalpojumu nodrošināšanai ir nepieciešams regulāri uzlādēt mūsu LEAF elektroautomobiļus. Konstatējām, ka akumulatora uzlāde no 20% līdz 80% uzlādes stāvoklim ir labākais veids, kā aizsargāt akumulatoru un uzturēt to lieliskā stāvoklī, lai nodrošinātu labāko uzticamību un ilgmūžību. Pamazām aizstājam vecos modeļus ar jauno 40 kWh LEAF, lai mūsu taksometru vadītāji varētu mērot lielākus attālumus ar vienu uzlādes reizi un, protams, arī nopelnīt vairāk,” stāsta taksometru uzņēmuma īpašnieks Ermo Kontsons (Ermo Kontson)

Būtiskas Nissan LEAF raksturīgās iezīmes ir izcila izturība un uzticamība, kā arī zemas ekspluatācijas izmaksas. Nissan LEAF ir tikai trīs galvenie komponenti — iebūvēts lādētājs, invertors un motors, un tas ir arī par 40 procentiem lētāks uzturēšanā salīdzinājumā ar alternatīviem modeļiem ar benzīna dzinēju vai dīzeļdzinēju.

Jaunais 40 kWh Nissan LEAF ir Eiropas tirgū visvairāk pārdotais elektroautomobilis. Kopš iznākšanas 2017. gada oktobrī ir saņemti 37 000 pasūtījumu — tas nozīmē, ka Eiropā ik pēc 10 minūtēm tiek pārdots viens jaunais LEAF. Visvairāk elektroautomobiļu un jauno Nissan LEAF šobrīd tiek pārdots Norvēģijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu