Dīva Joanna Kuliga izaicina franču modeli uz seksīgu deju «I Can Boogie»

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Poļu aktrise Joanna Kuliga un viena no populārākajām franču blogerēm un trendu noteicējām Žanna Dama kopā uz skatuves? Jums tas šķiet neiespējami? Pagaidiet un redzēsiet. Visi modes un kino fani redzēs šo fascinējošo duetu zīmola Reserved jaunajā reklāmas kampaņā ar nosaukumu «I Can Boogie».

Joanna Kuliga pārsteidza skatītājus ar lielisku tēlojumu drāmā «Aukstais karš», kuras režisors Pavls Pavļikovskis saņēma «Oskaru» par filmu «Ida». Savukārt Žanna Dama ir ne tikai Francijas, bet visas Eiropas modes ikona. Abas jaunās sievietes ir ļoti ambiciozas, mērķtiecīgas, apveltītas ar lielisku humora izjūtu un prot baudīt dzīvi, kas spilgti parādās šajā video.

Polijas dienvidos uzaugusī Joanna Kuliga debitēja kino 2006. gadā un var lepoties ar veiksmīgu aktrises karjeru — viņa uzņemas kino, seriālos, spēlē teātrī, lieliski dzied un ir poļu publikas mīlule.

Foto: publicitātes

Ar galveno lomu drāmā «Aukstais karš», kuru augstu novērtēja Kannu kinofestivāla kritiķi, Joannas dzīvē un karjerā sākās jauns etaps. Pāvels Pavļikovskis saņēma «Zelta palmas zaru» kā labākais režisors, bet Joannas Kuligas talants un kaismīgais tēlojums izpelnījās franču kinozvaigznes Žiljetas Binošas komplimentus.

Žanna Dama par Joannu Kuligu: «Nolēmu piedalīties Reserved jaunajā kampaņā, jo tas ir fantastisks projekts. Guvu patiesu baudu, izmēģinot kaut ko jaunu sadarbībā ar brīnišķīgiem cilvēkiem. Ar Joannu Kuligu pavadīju kopā trīs dienas kādā Varšavas studijā, dziedot un dejojot Lēdijas Gagas horeogrāfa vadībā. Man patīk dejot ar draugiem klubos, bet te es jutos kā īsta kinozvaigzne. Es ļoti priecājos, ka iepazinos ar Joannu — talantīgu, iedvesmojošu un ļoti šarmantu sievieti ar fascinējošu skatienu».

Foto: publicitātes

Žanna Dama, 26 gadus vecā blogere, modele, aktrise un modes zīmola īpašniece, vispirms iekaroja Parīzi, bet pēc tam visu pasauli. Viņas izteikti franciskais, bezrūpīgais un meitenīgais stils ir iekritis sirdī visiem modes faniem. Daži saka, ka viņā ir ideāli apvienots Šarlotes Geinsbūras stils un Džordžijas Mejas Džegeres skaistums, bet citi sauc viņu par jauno Džeinu Birkinu. Lai nu kā, Žanna neapšaubāmi ir ne tikai Parīzes, bet visas Francijas šika ikona. Viņas garajam, tumšajam «ponijam» un koši sārtajām lūpām ir jau gandrīz miljons pielūdzēju: patlaban Žannai ir teju 940 000 sekotāju Instagram, un to skaits aug ar katru dienu.

Foto: publicitātes

Žanna Dama ir pirmā, kuras vārds parādās internetā, ievadot meklējumprogrammā vārdus «franču it-girl». Žannas popularitātes pamatā ir viņas franču stila traktējums un spēja iedvesmot meitenes autentiska tēla veidošanai: «Parīzē ciena vienkāršību un mūžīgo klasiku, nevis trendus».

Žannas Damas tēlos ir meistarīgi apvienots mūsdienu un retro gars. Viņai patīk valkāt kreklkleitas, kļoša džinsus ar paaugstinātu jostasvietu, baltus kreklus un nelielus, mīkstus svīterīšus, izrotājot to visu ar burvīgām somiņām, pītiem groziņiem un samta maisiņiem. Pārsteidzoši, bet slavenākā francūziete nelieto skropstu tušu, akcentējot tikai lūpas un uzacis. Matus viņa valkā «mākslinieciskās nekārtības» stilā, ķemmes vietā izlaižot tiem cauri pirkstus, vai arī sasien vaļīgā zirgastē. Kā ielas modes zvaigzne Dama vienmēr sēž pirmajā rindā visos nozīmīgākajos franču modes šovos. Daudzi pazīstami fotogrāfi, blogeri un modes fani seko meitenei pa pēdām, lai viņu nofotografētu, viņas uzņēmumi regulāri parādās franču «Vogue». Par viņu daudz raksta arī pazīstamākais amerikāņu «modes bībeles» izdevums, saucot viņu par «Parīzes it-girl».

Foto: publicitātes

Žannai ir modeles figūra un augums, un viņa lieliski izskatās gan ikdienas drēbēs, gan vakartērpos. Viņu neapšaubāmi gaidīja spoža modeles karjera, tomēr Žanna no tās atteicās, dodot priekšroku franču stila popularizēšanai savā Instagram blogā, kā arī sadarbībai ar pasaules labākajām modelēm. Francijā Žanna Dama ir ieguvusi zīmola statusu.

Viņas rudens un ziemas sezonas garderobē noteikti būs pieguloši džinsi un džinsu total look, košas bītlenes, trikotāžas svīteri, garas kleitas ar ziedu rakstu, apavi ar spiciem purngaliem un oriģinālas somiņas. Mūsdienu franču stila ikona lieliski pārzina modes tendences, tā ka varat būt droši: viss, ko viņa uzvilks, tūlīt kļūs par hitu!

Reserved jauno reklāmas kampaņu “I Can Boogie” caurauž retro noskaņa, kas iedvesmo arī tās galvenās varones — Joannu Kuligu un Žannu Damu. Abas jaunās sievietes iemieso mūžīgo eleganci un juteklību, kas bija raksturīga Holivudas 60. un 70. gadu zvaigznēm, bet ar savu īpašu rozīnīti. Viņām piemīt arī tā laika sieviešu temperaments, viņas droši flirtē un pavedina, izstarojot pašapziņu un jautrību.

«Mūsu kampaņā frāze «Yes Sir, I can Boogie» ir guvusi pilnīgi citu skanējumu. Gribam rosināt sievietes atgriezties pie klasiskā flirta un pavedināšanas tradīcijām, kas bija sasniegušas pilnību tajos laikos, kad ekrāna karaliene bija Merilina Monro. Tolaik sievietes bija sievišķīgas,valkāja kleitas un ar lepnumu demonstrēja savas formas," paskaidro Reserved globālā mārketinga direktore Monika Kaplana.

Tieši šādu noskaņu nes kampaņas zvaigžņu izpildītā dziesma. Divas valdzinošas sievietes — jutekliskā slāvu aktrise Joanna Kuliga un šarmantā franču blogere Žanna Dama dzied provokatīvu dziesmiņu: “Baby, I wanna keep my reputation, I'm a sensation, You try me once, you'll beg for more, oh”. Tāpat kā mūsu zvaigznes, šī dziesma guva Eiropā lielus panākumus, tas ir īsts deju mūzikas hits, kurš neļauj mierīgi nosēdēt uz vietas.

Reserved reklāmas kampaņas pirmā daļa “I Can Boogie / The Show”, kuru uzņēma režisors Gordons fon Štainers, atsauc atmiņā 70. gadu grandiozos festivālus, tādus kā «Sanremo» un «Eirovīzija». Tolaik sievietes bija šarmantas un izsmalcinātas, bet šovi – rūpīgi izstrādāti, atstājot vietu arī improvizācijai. Reserved kampaņā šīs tēmas savijas ar Kuligas slāvisko temperamentu un Damas franču šiku. Viņas uzstājas kopā ar profesionālu dejotāju grupu, kas izpilda bugi-vugi elementus. Režisors, kurš ir strādājis ar daudziem lieliem zīmoliem (Gucci, Prada, Miu Miu), ir veiksmīgi atainojis 70. gadu gaisotni un atdzīvinājis ekrāna šī perioda estētiku. Šī gada pavasarī viņš jau sadarbojās ar Reserved, ar topmodeles Sindijas Krofordas palīdzību uzburot zīmola reklāmas kampaņā 80. gadu neprātīgo gaisotni. Aizrautīgo deju “I Can Boogie” iestudēja Lēdijas Gagas horeogrāfs Ričards Džeksons.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu