Runā, ka... Audi atdzīvinās Horch zīmolu

Ingars Tenis
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Horch 670 sport cabriolet (6 litru V12, 120 ZS)
Horch 670 sport cabriolet (6 litru V12, 120 ZS) Foto: Publicitātes foto

Tuvāko gadu laikā Audi varētu atdzīvināt Horch zīmolu, lai ar apzīmētu īpaši greznu sedana A8 versiju un varētu konkurēt ar Mercedes-Maybach S klasi.

Audi A8 Horch tiks būvēts uz pagarinātā A8 L bāzes, atsaucoties uz personīgajiem informācijas avotiem, vēsta Automotive News.

No standarta modeļiem Horch automobiļi atšķirami ar bagātīgu standarta aprīkojumu, atšķirīga, unikāla dizaina riteņu diskiem, un Horch emblēmām uz aizmugurējiem jumta balstiem.

Foto: Audi

Kā iespējamās spēka agregātu opcijas tiek minēti twin-turbo V8 vai W12, kāds sastopams Continental sērijas Bentley automobiļos.

Horch sedanu nonākšana pārdošanā varētu notikt divu līdz trīs gadu laikā, kas sakristu ar aktuālās A8 paaudzes modernizāciju.

Horch kā atsevišķu zīmolu veidot paredzēts neesot, jo Mercedes-Benz pieredze ar Maybach zīmola atdzīvināšanu rāda, ka tā neatmaksājas, jo pārdošanas apjomi ir gaužām niecīgi.

Foto: Publicitātes foto

Var piebilst, ka Horch, tāpat kā Audi, pagājušā gadsimta trīsdesmitajos gados bija daļa no Auto Union koncerna. Civilie auto ar Horch zīmolu tika ražoti līdz 1940.gada martam, kad uzņēmums pievērsās Vācijas armijas militāro pasūtījumu izpildei. 

Pēc 2.Pasaules kara Volkswagenwerk AG iegādājās Auto Union no Daimler-Benz, tiesa, preču zīmes Horch tiesības piederēja Daimler-Benz līdz pat astoņdesmito gadu vidum.

Foto: Publicitātes foto
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu