Nosaukti skatītākie šovi un pārraides septembrī

TVNET/LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: PantherMedia/Scanpix

Latvijā skatītākais televīzijas kanāls septembrī, pēc konsolidētajiem datiem, bija TV3, kura skatīšanās laika daļa bija 10,3%, liecina pētījumu kompānijas "Kantar TNS" dati.

Otrs skatītākais kanāls 2018.gada septembrī bija LTV1, kura skatīšanās laika daļa bija 8,8%, savukārt trešais skatītākais televīzijas kanāls bija "Pirmais Baltijas kanāls" (PBK) un LNT, kuru katra skatīšanās laika daļa bija 7,1%.

Tostarp TV3 skatīšanās laika daļa septembrī salīdzinājumā ar iepriekšējo mēnesi pieauga par 1,3 procentpunktiem, LNT skatīšanās laika daļa saruka par 0,5 procentpunktiem, bet kanālu LTV un PBK katra skatīšanās laika daļa samazinājās par 0,1 procentpunktu.

Tajā pašā laikā kanāliem "NTV Mir Baltic" un "RTR Planeta Baltija" septembrī katram veltīti 7%, kanālam "Dom Kino" - 4%, kanālam "REN TV Baltic" - 3,1%, kanālam TV6 - 2,7%, kanāliem TNT un 3+ - katram 2%, kanālam LTV7 - 1,8%, bet kanālam "RīgaTV 24" veltīti 1,3% no kopējā televīzijas skatīšanās laika.

Kanālam "STV" septembrī bija veltīti 0,9%, kanāliem "360TV" un "Kanāls 2" - katram 0,7%, kanāliem "CTC Baltija" un "Discovery Channel" - katram 0,6%, kanāliem "Fox", "Kidzone TV", "Nickelodeon", "Pjatnica International" un "TNT4 International" - katram 0,5%, kanāliem "National Geographic Channel" un "Re:TV" - katram 0,4%, kanālam "Fox Life" - 0,3%, kanālam, "Sony Channel" - 0,2%, bet kanālam "Sony Turbo" veltīts 0,03% no kopējā televīzijas skatīšanās laika. Pārējo kanālu skatīšanās laika daļa bija 28,4%.

"Kantar TNS" mediju klientu direktors Oskars Rumpēters norādīja, ka septembrī vidēji ik dienu 65,7% Latvijas iedzīvotāju vēroja televīzijas programmas to ētera laikā, kas ir par 4,9 procentpunktiem vairāk nekā augustā.

Savukārt 12,9% skatītāju tās vēroja vēl septiņas dienas pēc to ētera laika, kas ir par 1,4 procentpunktiem vairāk nekā augustā.

Pētījumā secināts, ka konsolidētās televīzijas programmu topa pirmajā vietā ierindojās šovs "X faktors 2" kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,9% jeb 150 000 Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem. Topa otrajā vietā - "Es mīlu tevi, Latvija! 4" kanālā TV3, kuru vēroja vidēji 7,7% jeb 145 700 tūkstoši skatītāju. Programmu topa trešajā vietā ierindojās vēl viens kanāla TV3 šovs "Pilsētnieces pret lauciniecēm", kuru vēroja vidēji 7,4% jeb 139 900 tūkstoši Latvijas iedzīvotāju vecumā no četriem gadiem.

Televīzijas auditorijas pētījuma izlase ir Latvijas iedzīvotāju kopumam reprezentatīvs ģimeņu panelis. Tā respondenti ir pastāvīgie Latvijas iedzīvotāji vecumā no četriem gadiem, kuru mājsaimniecībā ir vismaz viens strādājošs televizors un tiek izmantots kāds no televīzijas satura saņemšanas veidiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Aktuālais šodien
Svarīgākais
Uz augšu