Atkārtoti pagarina pieteikumu pieņemšanu dzelzceļa elektrifikācijas iepirkumā kvalifikācijas kārtai

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: LETA

VAS "Latvijas dzelzceļš" (LDz) izveidotā dzelzceļa tīkla elektrifikācijas projekta iepirkumu komisija, balstoties uz ieinteresēto piegādātāju lūgumu, atkārtoti ir nolēmusi pagarināt kvalifikācijas kārtas termiņu līdz 31.oktobrim, liecina Iepirkumu uzraudzības biroja (IUB) publicētā informācija.

Kā ziņots, elektrifikācijas projekta iepirkums - sarunu procedūra, publicējot dalības uzaicinājumu - tika izsludināts 10.augustā, nosakot sākotnējo pieteikumu iesniegšanas termiņu 20.septembri. Augusta beigās tas tika pagarināts līdz 22.oktobrim.

"Termiņa pagarinājums nav saistīts ar izmaiņām nolikuma prasībās. Pieteikumu iesniegšanas (atvēršanas) datums pagarināts saskaņā ar ieinteresētā piegādātāja lūgumu," teikts IUB paziņojumā.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka dzelzceļa elektrifikācijas pirmā posma kopējās izmaksas plānotas 441 miljona eiro apmērā, no kurām izsludinātā iepirkuma plānotā summa ir 425 miljoni eiro. No kopējām pirmā posma izmaksām 347 miljoni eiro paredzēti kā Eiropas Savienības Kohēzijas fonda līdzfinansējums, bet atlikušie 94 miljoni eiro - LDz finansējums.

Elektrifikācijas pirmā posma ietvaros līdz 2023.gada beigām plānots elektrificēt dzelzceļa līnijas - Daugavpils-Krustpils, Rēzekne-Krustpils un Krustpils-Rīga.

Izsludinātais iepirkums paredz šo līniju elektroapgādes sistēmas, kontakttīkla, signalizācijas, centralizācijas un bloķēšanas un sakaru sistēmas, sliežu ceļu, tehniskās drošības sistēmas, ēku un būvju izbūvi/pārbūvi, tādējādi līdz 2023.gadam nodrošinot viena pilnībā elektrificēta tranzīta koridora funkcionalitāti.

Šogad 29.martā kompānija saņēma Centrālās finanšu un līgumu aģentūras atzinumu par atbalstu projektam un tā iesniegšanu Finanšu ministrijā tā turpmākai virzībai Eiropas Komisijā. Pirms projekta dokumentācijas nosūtīšanas Eiropas Komisijai šobrīd to izvērtē Eiropas Komisijas tehniskās palīdzības neatkarīgais eksperts. Vienlaikus ir sākts aizdevuma piešķiršanas process ar Eiropas Investīciju banku LDz līdzfinansējuma nodrošināšanai.

Minēto investīciju projektu plānots īstenot darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" specifiskā atbalsta mērķa "Nodrošināt konkurētspējīgu un videi draudzīgu TEN-T dzelzceļa tīklu, veicinot tā drošību, kvalitāti un kapacitāti" pasākuma "Latvijas dzelzceļa tīkla elektrifikācija" ietvaros.

LDz ir publiskās lietošanas dzelzceļa infrastruktūras pārvaldītājs un koncerna "Latvijas dzelzceļš" valdošais uzņēmums. Koncernā ietilpst arī sešas meitassabiedrības - AS "LatRailNet", kas veic infrastruktūras maksas noteikšanu un dzelzceļa infrastruktūras jaudas sadali, SIA "LDz Cargo", kas nodrošina dzelzceļa kravu pārvadājumus un starptautiskos pasažieru pārvadājumus, infrastruktūras būvniecības un uzturēšanas uzņēmums SIA "LDz infrastruktūra", ritošā sastāva remonta un uzturēšanas uzņēmums SIA "LDz ritošā sastāva serviss", apsardzes uzņēmums SIA "LDz apsardze", kā arī loģistikas uzņēmums SIA "LDz loģistika".

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu