Volkswagen interaktīvās auto gaismas uzlabos braukšanas drošību un kļūs par komunikācijas rīku

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Volkswagen ir izstrādājis inovatīvas apgaismojuma tehnoloģijas, kas palīdzēs uzlabot drošību uz ceļa un tai pašā laikā nodrošinās arī plašākas automašīnu dizaina personalizēšanas iespējas. Tāpat jaunās apgaismojuma sistēmas kļūs par komunikācijas rīku, projicējot informāciju uz ceļa.

Jau šobrīd Volkswagen tirgū piedāvā jaunākos apgaismojuma produktus. Piemēram LED Matrix priekšējās gaismas jaunajā Touareg, kas būtiski uzlabo komfortu un drošību, braucot naktī. Taču inženieri raugās arī nākotnē, kur automobiļi konfrontēs ceļa dalībniekus ar jaunām ikdienas situācijām, piemēram, kad autovadītājiem trūkst acu kontakta vienam ar otru.

Jaunās apgaismojuma sistēmas ietvers mikropikseļu HD priekšējās gaismas ar līdz pat 30 000 gaismas punktu un augstas veiktspējas LED priekšējās gaismas kā zemo izmaksu alternatīvas dārgajām lāzera gaismām. Pirmo reizi šīs mikropikseļu HD priekšējās gaismas projicēs informāciju tieši uz ceļa.

Foto: Publicitātes foto

Šī tehnoloģija nodrošinās iespēju ieviest tādas jaunās vadītāja palīgsistēmas kā Optical Lane Assist. Izmantojot automašīnas priekšējās gaismas, sistēma uz ceļa priekšā automašīnai projicē līnijas, sniedzot autovadītājam precīzu informāciju par automobiļa (iekļaujot treilera) platumu un attālumu līdz ceļa apzīmējumiem, piemēram, ceļa remontdarbu laikā. Šīs līnijas arī seko līkumu rādiusam.

Interaktīvas aizmugurējās gaismas papildu drošībai

Jaunās matricu aizmugurējās gaismas ļaus vizuāli attēlot brīdinājumus, piemēram, sniedzot iespēju mazināt bīstamas situācijas, tostarp satiksmes sastrēgumu beigu zonās, izmantojot komunikāciju automobiļu starpā. Tapāt aizmugurējo gaismu virsma var tikt izmantota, lai attēlotu lietotājam svarīgu informāciju, piemēram, uzlādes statusu elektromobiļiem. Turklāt tādas jaunās vadītāja palīgsistēmas kā Optical Park Assist izmantos projekciju, lai manevru veikšanas brīžos uzlabotu drošību. Šī sistēma projicēs automobiļa virzību uz ceļa, lai brīdinātu garāmgājējus un citus satiksmes dalībniekus par parkošanās procesu.

Foto: Publicitātes foto

Personīgais Volkswagen apgaismojuma tunelis samazina izstrādes laiku

Lai nodrošinātu atbilstošu gatavību nākotnes izaicinājumiem, Volkswagen Volfsburgas rūpnīcā atvēris savu apgaismojuma izcilības centru. Volkswagen pasaules pašā centrā – izpētes un izstrādes nodaļā – darbību jau tagad veic 100 metrus garš, 15 metrus plats un piecus metrus augsts apgaismojuma tunelis. Šajā tunelī Volkswagen izmanto ceļa simulācijas, lai pārbaudītu savas apgaismojuma sistēmas šodien, rīt un nākotnē. Šos testus iespējams reproducēt un atkārtot. Tādējādi apgaismojuma tunelī šīs sistēmas iespējams salīdzināt un izvērtēt labāk nekā līdz šim. Apgaismojuma izcilības centrs ir arī ideāla vieta, lai pārbaudītu to, kā autovadītāji un gājēji uztver gaismu. Apgaismojuma tunelis arī samazinājis jaunu priekšējo gaismu, aizmugures gaismu un salona apgaismes sistēmu izstrādes laiku, jo tagad iespējams samazināt laikietilpīgo nakts braucienu skaitu. Tādējādi apgaismojuma attīstības progresu jaunās ražošanas tehnoloģijās iespējams realizēt krietni ātrāk, uzlabojot drošību visiem satiksmes dalībniekiem.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Nepalaid garām!
Uz augšu