"Wess Motors" pārdošanas apmērs Latvijā deviņos mēnešos pieaudzis par 11%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Reuters/ScanPix

Autosalona "Wess Motors" kopējais pārdošanas apmērs Latvijā deviņu mēnešu laikā pieaudzis par 11%, salīdzinot ar attiecīgo periodu pērn, aģentūru LETA informēja AS "Wess Motors" pārstāvji.

Kopš šī gada sākuma "Wess Motors" pārdevis 1116 jaunus "Toyota" auto, no tiem vairāk nekā viena trešā daļa jeb 366 ir hibrīdauto. Straujš pieaugums vērojams arī mazlietoto automobiļu pārdošanā, šā gada pirmajos deviņos mēnešos autosalons pārdevis 570 mazlietotu auto, kas ir par 45% vairāk kā pērn.

"Šā gada pirmajos deviņos mēnešos vērojams mērens auto tirgus attīstības temps. "Wess Motors" pārdošanas apmēri pārsniedz kopējo tirgus izaugsmes tempu - esam kāpinājuši pārdošanas apmērus faktiski visās pozīcijās - gan jaunu, gan mazlietotu auto segmentā, tāpat nemainīgi augsts pieprasījums saglabājas arī pēc videi draudzīgākiem risinājumiem - hibrīdiem, kur "Toyota" automobiļi viennozīmīgi ir viena no top izvēlēm auto pircēju vidū Latvijā. Pieprasījums pēc "Toyota" hibrīda modeļiem veido 33% no kopējā "Wess Motors" pārdošanas apmēra un paredzam, ka nākotnē šis īpatsvars vēl vairāk pieaugs. Turklāt nākamgad "Toyota" plāno piedāvāt vairākus jaunus auto modeļus, kas būs pieejami arī ar hibrīddzinēju, uzskatu, ka tie tiks atzinīgi novērtēti arī no "Wess Motors" klientu puses," sacīja "Wess Motors" izpilddirektors Aleksejs Radionovs.

"Wess Motors" pārdošanas rādītāji liecina, ka populārākie "Toyota" automobiļu modeļi šā gada deviņos mēnešos privātpersonu segmentā ir "Toyota RAV4", "Toyota CHR" un "Toyota Auris". Savukārt komercsegmentā populārākie "Toyota" modeļi ir "Toyota Auris", "Toyota Corolla" un "Toyota RAV-4".

Kompānijā arī atzīmēja, ka "Wess Motors " tirgus daļa ir 7,5% no kopējā auto tirgus Latvijā.

Jau ziņots, ka 2017.gadā "Wess Motors" pārdeva 1317 jaunas "Toyota" automašīnas, kas bija par 331 auto vairāk nekā 2016.gadā. Viena trešā daļa no pārdotajiem auto bija hibrīdi.

"Wess" apgrozījums pagājušajā gadā bija 46,937 miljoni eiro, kas ir par 17,5% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa pieauga 3,4 reizes un sasniedza 1,707 miljonus eiro, liecina "Firmas.lv" dati.

"Wess" auto grupa ir viens no lielākajiem auto nozares uzņēmumu tīkliem Latvijā, pārstāvot "Toyota" un "Lexus" zīmolus kā autorizētais dīleris un nodrošinot autorizēto "BMW" un "Honda" servisu. "Wess" dibināta 1992.gadā, un uzņēmuma pamatkapitāls ir 213 430 eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu