Rīgā prezentēts Lexus ES. Pārdošanā būs no janvāra

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Piektdien Rīgā tika prezentēts jaunākās paaudzes Lexus ES. Tas ir viens no populārākajiem japāņu auto ražotāja  modeļiem, taču Eiropā līdz šim nav piedāvāts. 

„Lexus ES ietver visu tradicionālo, ko Lexus pircēji gaida no auto, apvienojot to ar pilnīgi jaunu un vēl nepieredzētu kvalitātes standartu. Esam gandarīti, ka septītās paaudzes Lexus ES būs pārdošanā Latvijā, nodrošinot mūsu pircējiem vēl lielākas izvēles iespējas,” norāda Lexus Rīga Airport izpilddirektors Artjoms Jernevs.

Savukārt Ingus Selezņevs, Lexus Rīga Krasta Automobiļu pārdošanas vadītājs, atzīmē: “Tā kā Lexus ES ir viens no visu laiku populārākajiem Lexus modeļiem, ticu, ka tā jaunākās paaudzes versija ar inovatīviem risinājumiem un aprīkojumu īsā laikposmā spēs iekarot arī daudzu vietējo autovadītāju simpātijas.”

Drošība

Septītās paaudzes Lexus ES 2018. gada Euro NCAP auto drošības testā, kam šogad piemēroti vēl stingrāki noteikumi, ieguva maksimālo vērtējumu jeb 5 zvaigznes, vidējai punktu summai sasniedzot 86,25. Tas ir viens no labākajiem rezultātiem starp premium klases sedaniem un ļauj ierindot Lexus ES starp drošākajiem automobiļiem savā klasē.

Lexus uzmanības centrā ir drošība, tādēļ jaunā Lexus ES standarta aprīkojumā ietilpst Lexus jaunākā drošības sistēma Safety System +, ar ko aprīkoti gandrīz 99% no Eiropā pārdotajiem Lexus automobiļiem.

Foto: Publicitātes foto

Safety System + ietver dažādas aktīvas drošības sistēmas, piemēram, gājēju un velosipēdistu pamanīšanu dienas un nakts laikā, kas ir daļa no Pre-Collision System jeb PCS, tāpat arī dinamiskā radara kruīza kontrole (Dynamic Radar Cruise Control) ar integrēto visu ātrumu un ceļazīmju atpazīšanas palīgsistēmu, kas palīdz vadītājam saglabāt drošu distanci no priekšā esošā automobiļa. Kad ceļš atkal ir brīvs, ES automātiski palielina ātrumu, līdz ir sasniegts iepriekš iestatītais kruīza kontroles ātrums. Lexus ES ir aprīkots arī ar papildu pasīvās drošības sistēmu ar standarta aprīkojumā ietvertiem 10 drošības spilveniem.

Foto: Publicitātes foto

Ekonomisks un ietilpīgs

Jaunais priekšējās piedziņas luksusa sedans Latvijā būs pieejams ar ceturtās paaudzes pašuzlādes hibrīdpiedziņas sistēmu, kas nodrošina zemu degvielas patēriņu un minimālas emisijas. Hibrīds darbojas kopā ar 2,5 litru četru cilindru benzīna dzinēju, kā arī ar vieglu un jaudīgu elektrisko dzinēju. Tādā veidā abu dzinēju kopējā jauda ir 218 zirgspēki, bet kombinētais degvielas patēriņš ir 4,7 l/100 km.

Salīdzinājumā ar iepriekšējo modeli Lexus ES ir par 65 mm garāks, par 5 mm zemāks un par 45 mm platāks. Pateicoties jaunajai platformai un garākai atstarpei starp asīm, Lexus ES riteņi ir izvietoti vairāk virsbūves stūros, tādā veidā padarot tā izskatu iespaidīgāku.

Foto: Publicitātes foto

Ērtums

Inženieru komandai ar Lexus galveno inženieri Jasuhiro Sakakibara (Yasuhiro Sakakibara) priekšgalā bija skaidrs mērķis – atjaunot līdzšinējo Lexus ES tēlu un vienlaikus to papildināt.

Tādēļ Lexus ES tika būvēts uz Global Architecture – K (GA-K) platformas, kas ļauj vēl vairāk paplašināt izsmalcināta vidējās klases sedana dizaina robežas. Šī ir īpaši stingra un viegla priekšējās piedziņas pamatne, kas atšķiras no līdzšinējās aizmugurējās piedziņas GA-L platformas, kas tiek izmantota pēdējās paaudzes LS flagmanim un LC sporta kupejā.

Inženieru darba rezultātā multi-link aizmugurējā balstiekārta un elektriskais stūres pastiprinātājs nodrošina vadībai nepieciešamo precizitāti.

Foto: Publicitātes foto

F SPORT modeļiem ir adaptējošā balstiekārta jeb AVS, kas aizvieto līdzšinējo Dynamic Control Shocks balstiekārtu ar regulējošiem amortizatoriem.

Līdzīgi LC un LS modeļiem F SPORT modeļos esošā AVS sistēma pielāgojas 650 dažādos veidos, tādējādi padarot vadāmību daudz precīzāku. Pielāgošanās notiek, vispirms saņemot informāciju no sensoriem, kas mēra gan lineāro, gan vertikālo G spēku, braukšanas ātrumu, stūres leņķi, līkumā iebraukšanas ātrumu, kā arī darba cilindra iekšējo spiedienu. Papildus sistēma apstrādā arī informāciju, kas tiek saņemta no dzinēja.

Foto: Publicitātes foto

Interjers

Lexus ES interjera dizaina pamatā ir Lexus Future Interior koncepcija, kas apvieno vadītāja vietu ar plašo līdzbraucējiem paredzēto telpu. Savukārt vadītāja uzmanību uz ceļu palīdz noturēt dažādu instrumentu viedais izvietojums automobiļa interjerā.

Lexus koncepciju „Seat in Control” dēvē par vienkāršu ideju, kuras ietekmi vadītājs izjūt, tiklīdz iesēžas automobilī. Viss nepieciešamais ir centrēts ap vadītāju, un visa vajadzīgā informācija atrodas līdzās. Elkoņa balstu var līgani novietot zem rokas, bet pogas var piespiest, neatraujot rokas no stūres.

Foto: Publicitātes foto

Viss automobiļa salons ir savstarpēji saistīts ar modernām sistēmām. Navigācijas sistēma izvietota uz 12,3 collu multimediju ekrāna, kā arī visas sistēmas var efektīvi vadīt ar otrās paaudzes Remote Touch skārienjutīgu ekrānu.

Pilnīgi jaunā Lexus ES pasūtījumi jau tiek pieņemti Lexus Rīga salonos Lexus Rīga Airport un Lexus Rīga Krasta, un pirmie automobiļi pie klientiem nonāks 2019. gada janvārī. To cena būs, sākot no 45 200 eiro.

Foto: Publicitātes foto
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu