BMW M8 vairs nav aiz kalniem; būs trīs dažādas versijas

Ingars Tenis
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
BMW M8 kupejas prototips
BMW M8 kupejas prototips Foto: BMW

Automobilis, kura tapšanu daudzi ilgi gaidīja, bet BMW tikpat ilgi stīvējās, tomēr būs. Turklāt jau pavisam drīz. 

Runa ir par 8.sērijas karstāko versiju M8, kas patlaban agrīna prototipa versijā tiek "slīpēts" Eštorilas sacīkšu trasē Portugālē, lai kaut kad nākamā gada laikā gatava automobiļa formā tiktu prezentēts potenciālajiem pircējiem.

Kad tieši notiks M8 prezentācija, BMW nevar pateikt, taču to, ka M8 būs pieejams gan kā kupeja, gan kabriolets un četru durvju Gran Coupe automobilis, atklāj pilnīgi oficiāli.

Foto: BMW

Tā kā modeļa izstrāde vēl rit pilnā sparā, potenciāli interesantos tehniskos rādītājus bavārieši vēl nevar atklāt. Tai pašā laikā degvielas patēriņš un CO2 izmešu daudzums jau ir izmērīts, ievērojot Vispasaules harmonizēto vieglo auto testu procedūru (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedure jeb WLTP), un ir 10,7 - 10,8 l/100 km. CO2 izmeši tikmēr ir 243 - 246 g/km. Jāšaubās gan, ka kāds no šiem rādītājiem M8 pircējiem būs būtisks, izdarot izvēli.

Foto: BMW

Svarīgāka būs veiktspēja un iebūvētais motors. M8 tiks uzstādīts augstu apgriezienu V8 M TwinPower Turbo motors ar jaudu "uz ziemeļiem no 600 ZS". Ar tēlaino izteikumu jāsaprot, ka visas trīs M8 versijas attīstīs vairāk nekā 600 zirgspēkus, bet citu un precīzāku datu pagaidām nav. Labas gaitas īpašības, vadāmību un dinamiku gan var prognozēt jau tagad, jo BMW sola, ka iespēju robežās samazinātu svaru, maksimāli zemu smaguma centru, ideālu izsvarojumu, optimālu riteņu bāzi un platu šķērsbāzi kā priekšā, tā arī aizmugurē.

Kā būs? Dzīvosim, redzēsim.

Foto: BMW
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu