LTRK īstenotā projektā vairāk nekā 80 jauniešiem būs iespēja stiprināt izpratni par biznesa vidi

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) valdes loceklis Jānis Endziņš (no kreisās) un LTRK prezidents Aigars Rostovskis piedalās preses konferencē, kurā informē par rekomendācijām politiskajām partijām uzņēmējdarbības vides problēmu risināšanai, gatavojoties Saeimas vēlēšanām.
Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kameras (LTRK) valdes loceklis Jānis Endziņš (no kreisās) un LTRK prezidents Aigars Rostovskis piedalās preses konferencē, kurā informē par rekomendācijām politiskajām partijām uzņēmējdarbības vides problēmu risināšanai, gatavojoties Saeimas vēlēšanām. Foto: Evija Trifanova/LETA

Latvijas Tirdzniecības un rūpniecības kamera (LTRK) īsteno uzņēmējdarbības projektu, kura laikā vairāk nekā 80 jauniešiem vecumā no 18 līdz 25 gadiem būs iespēja apgūt uzņēmējdarbības modeļus, lai stiprinātu radošumu un izpratni par biznesa vidi, pavēstīja LTRK.

LTRK informēja, 17. novembrī plānots sākt projekta "CREAzone 2.0'' pirmo posmu, kurā 40 jaunieši no Kurzemes, Zemgales un Latgales piedalīsies sešos uzņēmējdarbības prasmju semināros, ko vadīs augsti kvalificēti eksperti, tostarp biznesa stratēģi Dāvids Štēbelis un Māris Millers, kā arī apmācību treneri no uzņēmuma ''FranklinCovey''.

Semināri notiks Ventspilī, Jelgavā un Līvānos.

Projekta "CREAzone 2.0" pirmā posma pamatā ir jauniešu attieksmju, prasmju un zināšanu trenēšana, kas dos viņiem iespēju noteikt uzņēmējdarbības attīstības iespējas un gaitu, kā arī laikus saskatīt riska zonas, novēršot potenciālās problēmas. "Laika plānošana, stresa menedžments, efektīva komunikācija, kā arī radošums biznesā ir neatņemamas uzņēmēja ikdienas prasmes, ko būtiski apgūt pēc iespējas jaunākiem cilvēkiem, kuri vēlas attīstīt uzņēmējdarbību, tādēļ šāds semināru cikls ceram, ka vairos Latvijas talantus, lai radītu jaunas un daudzsološas kompānijas," teica LTRK Projektu daļas vadītāja Līga Sičeva.

LTRK informēja, ka kopumā projekts ilgs divus gadus un tajā norisināsies divi identiski cikli ar pieciem posmiem, kuru katra kopējais ilgums būs septiņi mēneši. Projekta īstenošanas laikā jaunieši iegūs ne tikai praktiskas zināšanas, kā attīstīt savas biznesa idejas, bet arī iepazīsies ar aktuālajiem jautājumiem, kas svarīgi mūsdienu biznesa vidē.

Projektu "CREAzone 2.0" plānots realizēt kopā ar Kauņas Tehnoloģiju universitāti, Lietuvas Biznesa konfederāciju un Ventspils augstskolu. Projekta galvenais mērķis ir veicināt ilgtermiņa un ilgtspējīgu jauniešu nodarbinātību, veidojot uzņēmējdarbību un attīstot biznesa prasmes Lietuvas un Latvijas pierobežas reģionos.

Projektu "CREAzone 2.0" līdzfinansē Eiropas Savienības fonds "Interreg V-A Latvijas - Lietuvas pārrobežu sadarbības programma 2014.–2020. gadam". Projekts ilgs no šā gada 1.jūlija līdz 2020.gadam 30.jūnijam un aktivitātes norisināsies Kurzemes, Zemgales un Latgales reģionos.

LTRK ir politiski neitrāla uzņēmēju biedrība, kurā apvienojušies visu Latvijas reģionu un tautsaimniecības nozaru mazie, vidējie un lielie uzņēmumi. LTRK individuālo biedru - uzņēmumu - apgrozījums 2016.gadā pārsniedza 13,6 miljardus eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu