Blogeru un influenceru asociācija atsakās sadarboties ar sekotāju pircējiem

Dalīties Dalīties E-pasts Drukāt Iesūtiet ziņu Komentāri

FOTO: Ekrānuzņēmums no instagram.com/maija_armaneva/

Blogeru un influenceru asociācija, kas apvienos nozares profesionāļus, kā arī emuāristus iesācējus, kuru darbība atbilst augstiem kvalitātes standartiem un profesionālās ētikas normām, ir pievienojusies pretkrāpšanas kustībai #Atkrāpies.

„Asociācijas uzdevums ir sakārtot šo jomu,” paziņoja tās dibinātāja Maija Armaņeva. „Mēs esam pret visu veidu krāpšanu — nopirktiem sekotājiem, līgumu neslēgšanu un nespēju izrakstīt rēķinu, kā arī citām neprofesionālas darbības izpausmēm. Krāpšana ir nepieņemama ne tikai no ētikas viedokļa, bet arī objektīvu iemeslu dēļ, piemēram, saskaņā ar “Instagram” algoritmiem nopirkti sekotāji neļauj īstiem cilvēkiem ieraudzīt publikāciju, kas viņus varētu interesēt. Ir svarīgi to izskaidrot jaunajiem emuāristiem, kas vēl daudz ko nezina.”

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Līdz šim Latvijā nebija institūcijas, kas izglītotu un palīdzētu attīstīties blogeriem un influenceriem. Tāpēc es, Latvijas Blogeru un Influenceru Asociācijas vārdā, aicinu sadarboties šīs jomas pārstāvjus, lai palielinātu profesionāļu skaitu. Asociācijas galvenie mērķi: • apkopot Latvijas ietekmīgākos blogerus un influencerus, kas atbildīs visām asociācijas prasībām (profesionalitāte, kvalitatīvs saturs, sekotāju autentiskums un to iesaiste, sakārtota juridiskā puse un grāmatvedība) • izglītot un konsultēt; tiks rīkoti semināri un lekcijas par nozares jaunumiem, darba iespējām, profesionalitātes paaugstināšanu, piesaistot gan juristus, marketinga speciālistus, aģentūru pārstāvjus un pat nodokļu ekspertus • sagatavot darbam ar zīmoliem un aģentūrām • piedāvāt sadarbības projektus ar aģentūrām un zīmoliem ne tikai Latvijā, bet arī pasaulē @blogeru_influenceru_asociacija ... “Latvijā darbojas vairāk nekā 300 blogeru, taču Latvijā ir tikai ap 20 profesionāliem blogeriem, kuri prot gan izveidot maksājuma rēķinus, gan profesionāli veidot ierakstus” - aģentūras A.W.Olsen&Partners komunikācijas projektu vadītāja Baltijas valstīs @marija.vorkule ... Latvijas Blogeru un Influenceru Asociācija būs kvalitātes zīme katram, kas tajā tiks uzņemts. Pirmās vēstules, ar uzaicinājumu pievienoties, tiks nosūtītas tuvākās nedēļas laikā. ... Vairāk par asociāciju lasiet šīs dienas laikrakstā “Dienas Bizness” 📰 / paldies @vilgertslawfirm par profesionālo palīdzību

A post shared by ⚜Maija Armaneva 🇱🇻 (@maija_armaneva) on

Blogeru un influenceru asociācijas dibinātāja norāda, ka organizācijas mērķi un uzdevumi pilnīgi atbilst idejai, ko pauž plaši pazīstamā kampaņa #Atkrāpies, kas ir augstu novērtēta daudzos starptautiskos, tostarp pasaules līmeņa, konkursos. „Mums ir liels gods pievienoties citiem šīs kustības dalībniekiem, piemēram, Finanšu ministrijai, Valsts ieņēmumu dienestam un citām valsts institūcijām, kā arī ievērojamiem privātuzņēmumiem, piemēram, „Rīga Plaza”, „Fazer Bakery Baltic”, „Draugiem Group”, „ELVI Latvija”, „Narvesen Baltija” un daudziem citiem. Pētījumi liecina, ka pēdējo triju gadu laikā 57% Latvijas iedzīvotāju ir saskārušies ar kāda veida krāpšanu, piemēram, kontrabandu, viltojumu, honorāriem aploksnēs un tamlīdzīgi. Ikvienam ar to ir jācīnās savu iespēju robežās.”

Krāpšana ļoti izkropļo ietekmētāju tirgu. „Dažkārt uzņēmumi sadarbojas ar emuāristiem, kam ir aptuveni 70% nopirktu sekotāju - robotu. To var izskaidrot tikai tādējādi, ka zīmoli nav līdz galam izpētījuši šī tirgus nianses un tā emuārista produktivitātes koeficientu, ar kuru sadarbojas,” stāsta Armaņeva.

Blogeru un influenceru asociācijas dibinātāja sacīja, ka pirmām kārtām ir svarīgi informēt un izskaidrot ietekmētājiem un emuāristiem, kā ir jāstrādā, tomēr asociācijā netiks pieņemti biedri, kas neievēro profesionālās ētikas normas un negarantē augstu sava darba kvalitāti: „Dalība asociācijā tāpat kā zīmols #Atkrāpies nozīmē kvalitāti un profesionalitāti.”

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

ŽAKETES • Bieži man par tām jautājat, jo pati zinu, cik dažkārt var būt grūti atrast ideālo piegriezumu no laba auduma un par saprātīgu cenu. Esmu iecienījusi @massimodutti žaketes, tām ir ideāls piegriezums un kvalitatīvs materiāls. Savukārt šajā bildē man ir nesen iegādāta @ouifashionofficial žakete, ko uzgāju pavisam netīšām kādā ārzemju outletā. Manuprāt vismaz vienai labai žaketei ir jābūt katras sievietes garderobē, jo tā vienmēr piedos vajadzīgo eleganci. Pie džinsām izvēlos parastākas žaketes, kā, piemēram, @zara, bet pie kleitām tomēr dodu priekšroku augstākas kvalitātes žaketēm. ———————————————— ЖАКЕТ • Заметьте, не пиджак. У мужчин это пиджак, а у нас - жакет. Это прекрасная возможность завершить образ в лучшем исполнении, придав изысканность и нотки элегантности. Особенно актуально этим сезоном миксовать классический жакет с массивными кроссовками в стиле @balenciaga и @filausa • #устамистилиста

A post shared by ⚜Maija Armaneva 🇱🇻 (@maija_armaneva) on

Uz augšu