BMW grupa liek pamatus auto industrijas digitālajai revolūcijai (1)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Jaunās savienoto automobiļu tehnoloģijas maina cilvēku un spēkratu savstarpējās attiecības - auto kļūst aizvien digitālāki, savienotāki un viedāki, un tos var pielāgot individuālajām vajadzībām aizvien vairāk. Vienlaikus automašīnām kļūstot sarežģītākām, to funkcijām jābūt viegli saprotamām lietotājiem, tā ikgadējā Lisabonas Web samitā sacīja BMW grupas Elektronikas vecākais viceprezidents Kristofs Grote.

Šo pieeju apliecina arī pēdējie BMW modeļi, kuros uzstādīta jaunākā BMW operētājsistēma 7.0. Tās pamatā ir pilnīgs fokuss uz autovadītāju, jo ekrāna un vadības funkcijas var pielāgot un izkārtot tieši tā, kā tas ir ērtāk viņam vai viņai. Vēl jo vairāk - lai atjaunotu programmatūru vairs nebūs jādodas uz servisu, bet tas būs izdarāms attālināti.

“Latvijā mēs arī esam spēruši soli uz priekšu plašākā tehnoloģiju izmantošanā, turklāt arī domājot par katra lietotāja individuālajām vajadzībām. Proti, novembrī esam nākuši klājā ar bezmaksas “Inchcape BMW Latvija” mobilo lietotni mūsu klientiem, kas pieejama gan “Android”, gan “iOS” tālruņiem. Ar tās palīdzību BMW spēkratu īpašniekiem un “Inchcape Motors Latvia” BMW klientiem, kā arī jebkuram interesentam, būs iespēja piekļūt savam unikālajam BMW profilam jebkurā laikā un vietā,” informē “Inchacape Motors Latvia” BMW tirdzniecības vadītāja Kristīne Nesaule.

Lietotne lieti noderēs, lai apskatītu jaunu un lietotu BMW automašīnu pieejamību salonā, pieteiktu servisa vai auto mazgāšanas apmeklējumu, rezervētu testa braucienus, lasītu jaunākās BMW ziņas un jaunumus, kā arī saņemtu akciju piedāvājumus. Klientu ērtībai, jaunumi lietotnē būs pielāgoti atbilstoši katra īpašnieka spēkrata modelim.

“Esam pārliecināti, ka “Inchcape BMW Latvija” mobilā lietotne ir līdz šim mūsdienīgākā un ar visplašākajām iespējām radītā aplikācija starp Latvijas auto dīleriem,” stāsta Nesaule. “Ikdienu būtiski atvieglos arī lietotnes funkcijas, kas ļauj pārskatīt ne tikai savas automašīnas riepu vai riteņu attēlus, bet arī to stāvokli. Papildu lietotājam ir iespēja digitāli piekļūt uzglabāšanas dokumentācijai.”

Rūpējoties par klientu drošību, lietotne sniedz iespējas arī sazināties jebkurā diennakts stundā ar BMW “Mobile Care 24h Roadside Assistance” ārkārtas atbalsta centru visā Eiropā.

Tāpat lietotnē ir iespēja arī apskatīt automašīnas ražošanas statusu, ja klients izvēlas savām vajadzībām atbilstošu automašīnas komplektāciju, nevis iegādājas automašīnu no ražotāja noliktavas.

Vēl viens solis, ko BMW grupa ir spērusi pretī plašākai tehnoloģiju izmantošanai automobiļu ražošanā, ir sadarbība ar tehnoloģiju uzņēmumu “Critical Software”, kopā izveidojot uzņēmumu “Critical TechWorks”. Šā kopuzņēmuma uzdevums ir rūpēties par attīstību transportlīdzekļu savienojamību ar IT mākoņu tehnoloģiskajiem risinājumiem, kā arī nodrošināt produktu digitalizāciju un transformāciju mobilajās tehnoloģijās. Vienlaikus jaunā uzņēmuma mērķis ir piesaistīt nozares TOP talantus.

Visi šie soļi kopā veido BMW nākotnes vīziju par modernu auto – elegants eksterjers un interjers, modernas tehnoloģijas drošībai, funkcionalitātei un izklaidei, lai sniegtu komfortu autovadītājam un pasažierim.

“Inchcape BMW Latvija” bezmaksas aplikācijas pieejama “App Store” un “Google Play” veikalos.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu