Skaistas, izsmalcinātas un erotiskas: pašmāju skaistules piedalās rotu fotosesijā

Egoiste
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: S. Lukjanska, O. Jakovļeva

Svinot veikalu tīkla “Grenardi” jaunā pop-up veikala "Supercalifragilisticexpialidocious" atvēršanu, decembra sākumā norisinājās īpaša Ziemassvētku fotosesija, kurā uzņēmuma piedāvātās rotaslietas demonstrēja Latvijā pazīstamas dāmas.

Īpašā fotosesijā Ziemassvētku noskaņās piedalījās tādas Latvijā zināmas sievietes kā "L'Officiel Baltics Digital" galvenā redaktore Līga Zemture, zīmola "M-Couture" dibinātāja un dizainere Jūlija Malahova, zīmola "Noname Atelier" līdzdibinātāja un blogere Aļona Grevcova, dziedātāja Samanta Tīna, fitnesa guru Juta Valdmane.

Foto: S. Lukjanska , O. Jakovļeva

Pasākuma gaitā tā dalībniecēm bija iespēja iepazīties ar vairākām rotaslietām dažādās budžeta kategorijās,

kur dārgākā rota bija kaklarota vairāk nekā 20 tūkstošu eiro vērtībā.

Kopumā fotosesijā izmantoto rotaslietu vērtība bija ap 400 tūkstošu eiro. Svētku gaisotne tika uzburta agrākajā Benjamiņu namā, kurā šobrīd atrodas viesnīca "Europa Royale Riga".

Foto: S. Lukjanska , O. Jakovļeva
Foto: S. Lukjanska , O. Jakovļeva

Jaunais «Grenardi» pop-up veikals atrodas Rīgā, tirdzniecības centrā «Galerija Centrs». Veikala nosaukumam ir izvēlēts viens no garākajiem vārdiem angļu valodā «Supercalifragilisticexpialidocious» – tas ir patapināts no pagājušā gadsimtā uzņemtā Disneja mūzikla «Mērija Popinsa». Šis vārds apzīmē kaut ko lielisku un ārkārtīgi brīnišķīgu, savukārt veikala devīze ir «garāks nosaukums un īsākās cenas».

Aizkulises bildes: S. Lukjanska

Portreti: O. Jakovļeva

Vairāk bilžu skaties galerijā!

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Redaktors iesaka
Nepalaid garām!
Uz augšu