Svinot veikalu tīkla “Grenardi” jaunā pop-up veikala "Supercalifragilisticexpialidocious" atvēršanu, decembra sākumā norisinājās īpaša Ziemassvētku fotosesija, kurā uzņēmuma piedāvātās rotaslietas demonstrēja Latvijā pazīstamas dāmas.
Skaistas, izsmalcinātas un erotiskas: pašmāju skaistules piedalās rotu fotosesijā
Īpašā fotosesijā Ziemassvētku noskaņās piedalījās tādas Latvijā zināmas sievietes kā "L'Officiel Baltics Digital" galvenā redaktore Līga Zemture, zīmola "M-Couture" dibinātāja un dizainere Jūlija Malahova, zīmola "Noname Atelier" līdzdibinātāja un blogere Aļona Grevcova, dziedātāja Samanta Tīna, fitnesa guru Juta Valdmane.
Pasākuma gaitā tā dalībniecēm bija iespēja iepazīties ar vairākām rotaslietām dažādās budžeta kategorijās,
kur dārgākā rota bija kaklarota vairāk nekā 20 tūkstošu eiro vērtībā.
Kopumā fotosesijā izmantoto rotaslietu vērtība bija ap 400 tūkstošu eiro. Svētku gaisotne tika uzburta agrākajā Benjamiņu namā, kurā šobrīd atrodas viesnīca "Europa Royale Riga".
Jaunais «Grenardi» pop-up veikals atrodas Rīgā, tirdzniecības centrā «Galerija Centrs». Veikala nosaukumam ir izvēlēts viens no garākajiem vārdiem angļu valodā «Supercalifragilisticexpialidocious» – tas ir patapināts no pagājušā gadsimtā uzņemtā Disneja mūzikla «Mērija Popinsa». Šis vārds apzīmē kaut ko lielisku un ārkārtīgi brīnišķīgu, savukārt veikala devīze ir «garāks nosaukums un īsākās cenas».
Aizkulises bildes: S. Lukjanska
Portreti: O. Jakovļeva
Vairāk bilžu skaties galerijā!