Amber Distribution Latvia: Mēs piegādājam prieku!

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Izveidojot jaunu platformu dzērienu pasūtījumiem, lielākais dzērienu izplatītājs Latvijā “Amber Distribution Latvia” paver nebijušas iespējas veikt dzērienu pasūtījumus online režīmā, 24 stundas diennaktī, neatkarīgi no atrašanās vietas.

Jauna platforma dzērienu pasūtījumiem

Platforma amberdrinks.eu ir pirmā šāda veida vietne Latvijas tirgum. Tā īpaša ar to, ka tajā var veikt ne tikai dzērienu pasūtījumus, bet personalizētā lietotāja profilā iespējams sekot līdzi pasūtījumu vēsturei, rēķinu apmaksai, uzzināt īpašos piedāvājumus un produktu jaunumus. Platforma ir orientēta uz juridiskām personām HoReCa un veikalu segmentos.

Kopš šā gada marta, kad platforma tika atvērta lietotājiem, HoReCa pasūtījumu skaits tiešsaistes režīmā no 8% ir pieaudzis līdz pat 16% no visa darījumu skaita. Kā norāda “Amber Distribution Latvia” vadītājs Pāvels Fiļipovs, šogad caur vietni tiks veikti pasūtījumi virs 400 tūkstošiem eiro, bet jau nākamajā gadā tiek prognozēts apgrozījums viena miljona apjomā.

Foto: Publicitātes foto

Moderni, tomēr saglabājot personisku pieeju

Mūsdienu prasības paredz iespējas veikt preču pasūtīšanu internetā. “Tā ir neatņemama biznesa sastāvdaļa, kas piešķir brīvību dzērienu pasūtītājam būt neatkarīgam un veikt pasūtījumus sev ērtā laikā. Jaunā platforma arī mums kā uzņēmumam palīdz efektīvāk izmantot cilvēkresursus, kas tomēr ir ierobežoti,” norāda P. Fiļipovs.

Ērtības, ko sniedz iespēja sev izdevīgā laikā veikt pasūtījumu, ir īpaši svarīgas HoReCa segmentā. Bieži pasūtījumus izdevīgāk ir formēt pēc bāra vai restorāna darba laika beigām, kas parasti nesakrīt ar izplatītāja darba laiku. Tā ir būtiska priekšrocība. Tāpat iespēja vairākiem lietotājiem noteikt dažādas lietošanas tiesības atvieglo uzņēmuma darbu un dokumentu apriti. Piemēram, bārmeņi var būt atbildīgi par pasūtījumu veikšanu, kamēr grāmatvede iepazīstas ar rēķiniem, bet vadītājs to visu pārrauga.

Tomēr “Amber Distribution Latvia” mērķis nav pāriet uz pasūtījumu veikšanu tikai e-vidē. “Cilvēciskais kontakts klientiem ar pārdošanas pārstāvi noteikti saglabāsies tikpat svarīgs, tikai tas būs jau ar citām niansēm. Tas ir tāpat kā personīgajā dzīvē - lai arī mēs esam gan Facebook, gan Instagram, mēs taču nepārstājam tikties ar saviem draugiem,” stāsta “Amber Distribuiton Latvia” vadītājs.

Foto: Publicitātes foto

Tendences dzērienu jomā – pat degvīns ar gurķu garšu!

Kā norāda P. Fiļipovs - dažādība ir tā, ko alkst gala patērētājs, tāpēc “Amber Distribution Latvia” aizvien meklē jaunas garšas, ko piedāvāt saviem klientiem. Tā, piemēram - Latvijā ir ienācis jau pasaulē pazīstamais meskals (tekilai līdzīgs dzēriens, kas gatavots no savvaļas agaves), rozā džins vai jau vairākus gadus tiek piedāvāts degvīns ar gurķu un citām garšām. Radītajā platformā klientiem ir iespēja iepazīties arī ar nozares jaunumiem.

Tāpat interesanta tendence dzērienu jomā ir bezalkoholiskie stiprie dzērieni - degvīns, džins un citi. Pēc garšas tie līdzinās oriģinālajam dzērienam, jo ražošanas process ir tāds pats kā alkoholiskajam dzērienam, un tie netiek mākslīgi veidoti.

Lai arī Latvijā izsenis degvīns ir bijis populārākais stiprais dzēriens, šobrīd šajā segmentā pozīcijas stiprina viskijs, džins un rums.

Izteikts ir novērojums, ka Latvijā cilvēki arvien vairāk dod priekšroku vieglajiem dzērieniem - vīniem, dzirkstošajiem vīniem, arī dažādiem kokteiļiem. Dati rāda, ka dzirkstošā vīna noiets Jaunā gada laikā Latvijā saglabājas vienmērīgi augsts jau vairākus gadus, neskatoties uz to, ka cilvēku skaits Latvijā samazinās. Tas iezīmē tendenci, ka dzirkstošais vīns nostiprina savu vietu Jaunā gada svinībās.

Baltijas valstu pieredze

HoReCa nozares speciālists atzīst, ka jaunā platforma, ko šobrīd likumdošanas dēļ drīkst izmantot tikai juridiskas personas, ir pirmais solis uz iespējām piedāvāt iegādāties alkoholiskos dzērienus tiešsaistē arī gala patērētājam. Lietuvā un Igaunijā šāda prakse jau ir. Tas, protams, prasa sakārtot Latvijas likumus.

Jautāts, vai tas neraisītu sabiedrības protestu, P. Fiļipovs norāda, ka tirdzniecība internetā tiek fiksēta - pasūtījums notiek elektroniski, taču piegāde tāpat paliek cilvēka-kurjera ziņā. Tas arī nodrošina kontroles un atbildības iespēju šajā sensitīvajā jautājumā. Ja Latvijas kaimiņvalstīs šādu kārtību ir izdevies ieviest, nav pamata domāt, ka Latvijā tas varētu nestrādāt.

Skaitļi, kas runā skaļāk nekā reklāmas saukļi

Amber Distribution Latvia ir Nr. 1 distribūcijas uzņēmums Latvijā attiecībā uz apjomu, ieņēmumiem un gūto peļņu. 2017. gadā Amber Distribution Latvia bruto apgrozījums sasniedza 100 miljonus EUR. Uzņēmums kopumā pārstāv 250 zīmolu - ne tikai “Latvijas balzama” ražotos zīmolus, bet arī tādu pazīstamu dzērienu zīmolus kā “Jim Beam”, “Courvoisier”, “Red Bull”, “Vitell” un citus.

Jaunajā platformā amberdrinks.eu tiek piedāvāti 184 dzirkstošā vīna veidi un 1274 vīna veidi. Kopumā platforma piedāvā apmēram divus tūkstošus dažādu dzērienu, ko iegādāties savam bāram, klubam, kafejnīcai, viesnīcai vai veikalam.

Vairāk par “Amber Distribution Latvia".

ALKOHOLA LIETOŠANAI IR NEGATĪVA IETEKME. ALKOHOLISKOS DZĒRIENUS IR AIZLIEGTS PĀRDOT, IEGĀDĀTIES UN NODOT NEPILNGADĪGĀM PERSONĀM. 

CopyLinkedIn Draugiem X
Uz augšu