Pieprasījums pēc piparkūku mīklas mazumtirgotāja "Maxima Latvija" veikalos decembrī pieaudzis par 43%, salīdzinājumā ar pagājušā gada decembri, pastāstīja "Maxima Latvija" komunikācijas vadītāja Liene Dupate-Ugule.
Pieprasījums pēc piparkūku mīklas "Maxima Latvija" veikalos pieaudzis teju par pusi
Vienlaikus viņa minēja, ka gatavās piparkūkas šogad pircēji ir iegādājušies par 16% vairāk nekā pirms gada.
Dupate-Ugule norādīja, ka, tuvojoties Ziemassvētkiem un gadu mijai, pieprasījums pēc svētku dekorācijām un svētku ēdieniem "Maxima Latvija" veikalos katru gadu tradicionāli pieaug. Tostarp viņa atzīmēja, ka par 70% pieaudzis pieprasījums pēc ikriem, pieprasījums pēc laša audzis divas reizes, salīdzinot ar pagājušā gada decembri, bet pieprasījums pēc pelēkajiem zirņiem un cepta speķa pieaudis par 46%.
Tajā pašā laikā pieprasījums pēc tādiem dzērieniem kā vīns, dzirkstošais vīns un karstvīns pirmssvētku laikā "Maxima Latvija" veikalos ir nemainīgs.
Dupate-Ugule minēja, ka šogad Latvijas iedzīvotāji vairāk domā arī par svētku noskaņas radīšanu ar dažādiem aksesuāriem un svētku atribūtiem. Mākslīgās ziemassvētku eglītes šogad pircēji iegādājušies par 26% vairāk nekā 2017.gada decembrī, par 24% pieaudzis pieprasījums pēc brīnumsvecītēm, kamēr sveces iegādātas par 10% vairāk, bet eglīšu rotājumi par 2% vairāk nekā pirms gada.
Aģentūra LETA jau ziņoja, ka "Maxima Latvija" apgrozījums pērn bija 723,054 miljoni eiro, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa palielinājās par 93,9%, sasniedzot 23,224 miljonus eiro.
"Maxima Latvija" pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai "Lincoln Land Erste B.V". Uzņēmuma veikalu tīklu veido četru formātu 159 tirdzniecības vietas - pieci "Maxima XXX", 24 "Maxima XX", 127 "Maxima X" un trīs "Maxima Express".