"Pure Chocolate" šogad prognozē apgrozījuma pieaugumu par 7,6%

LETA
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka/LETA

 Šokolādes trifeļu ražotājs SIA "Pure Chocolate" šogad plāno apgrozījuma pieaugumu par 7,6% salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu, aģentūrai LETA pastāstīja kompānijas mārketinga direktore Ieva Ostrovska.

Viņa sacīja, ka tostarp "Pure Chocolate" izaugsme vietējā tirgū šogad ir bijusi 27% apmērā.

Tāpat Ostrovska minēja, ka kompānijas kopējais eksporta apmērs šogad ir saglabājies 2017.gada līmenī, taču arvien lielāku daļu eksportā veidoja ar "Pure Chocolate" zīmolu ražotie produkti, samazinoties ar privāto preču zīmolu ražoto produktu īpatsvaram. Patlaban ar privāto preču zīmolu ražoto produktu īpatsvars "Pure Chocolate" apgrozījumā veido 25%, bet nākamgad šo produktu īpatsvars varētu sarukt līdz 15%, sekmējot kompānijas darbības stabilitāti.

Viņa piebilda, ka šogad būtiski auguši kompānijas eksporta apmēri Japānā, kā arī būtisks realizācijas apmēru pieaugums gaidāms Apvienotajā Karalistē. Tāpat kompānija spērusi pirmos nopietnos soļus darbībai Vācijā, kur pēc vairāku gadu darba ar privāto zīmolu ir izdevies sākt tirdzniecību arī ar "Pure Chocolate" zīmolu.

"Jau šodien viena no Vācijas lielākā veikalu ķēdes "Kaufland" plauktos pircējiem ir iespēja iegādāties "Pure Chocolate" trifeles. Tas ir sasniegums, kurš līdz šim izdevies vien retam Baltijas uzņēmumam. 2019. gada pavasarī ceram paplašināt esošo piedāvājumu, pievienojot citus produkcijas veidus," teica Ostrovska.

Tāpat viņa minēja, ka uzņēmums šogad sāka sadarbību ar Vācijas nacionālo lidsabiedrību "Lufthansa", kuras biznesa klases klientiem Eiropā tiek piedāvātas "Pure Chocolate" trifeles.

Pēc Ostrovskas teiktā, "Pure Chocolate" ārvalstu tirgos gūst 55% no ienākumiem, tostarp lielākie eksporta tirgi ir ASV, Vācija, Dienvidkoreja, Japāna, Zviedrija, Igaunija, Itālija un Ukraina.

Viņa arī norādīja, ka 2019.gadā "Pure Chocolate" mērķis ir nopietni augt ASV un Vācijas tirgos, eksporta apmēru kopumā palielinot par vismaz 30%.

Aģentūra LETA jau vēstīja, ka "Pure Chocolate" pagājušajā gadā strādāja ar 2,92 miljonu eiro apgrozījumu, kas ir par 15,4% mazāk nekā 2016.gadā, savukārt kompānijas zaudējumi pieauga par 3,4% un sasniedza 902 671 eiro.

"Pure Chocolate" reģistrēta 2007.gadā, un tās pamatkapitāls ir 2,296 miljoni eiro. Kompānija pieder "BaltCap Latvia Venture Capital Fund" (14,3%), kā arī piecām Latvijas privātpersonām.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X

Tēmas

Svarīgākais
Uz augšu