2015.gadā prezentētais konceptauto Porsche Mission E dažu gadu laikā ir nobriedis līdz sērijveida modelim Taycan, kas būtībā būs vāciešu atbilde Tesla Model S.
Interese par elektrisko Porsche tik milzīga, ka jādubulto ražošanas jaudas
Premium segmenta elektromobiļu tirgū briest pārmaiņas. Līdz šim iekārojamākie bija Tesla Motors ražotie spēkrati, bet jau šogad izvēles iespējas interesentiem būs krietni vien lielākas, jo savus elektroauto Taycan un e-tron izlaidīs attiecīgi Porsche un Audi.
Patiesībā interese par gaidāmajiem jaunumiem ir negaidīti liela. Kā vēsta bgr.com, Porsche Ziemeļamerikas nodaļas vadītājs Klauss Celmers (Klaus Zellmer) izteicies, ka par Taycan jau ir jūtama interese no Tesla lietotājiem.
Celmera teiktais atspoguļojas arī Porsche ražošanas plānos. Proti, ja iepriekš uzņēmums rēķinājās, ka pietiks ar gadā saražotiem 20 000 Taycan, tad tagad Porsche plāno ražot 40 000 vienības gadā, lai apmierinātu pieprasījumu.
"Porsche plāno dubultot elektriskā Taycan ražošanas apjomus, ņemot vērā prognozējamo spēcīgo pieprasījumu," teikts ziņojumā, kas publicēts vācu izdevumā Automobilwoche.
Tādējādi būs interesanti redzēt, kā pēc Taycan nonākšanas tirgū mainīsies Tesla Model S pārdošanas apjomi.
Kā ziņots iepriekš, Taycan tiks piedāvāts ar jaudu līdz pat 600 zirgspēkiem, 100 km/h tas spēs sasniegt 3,5 sekundēs, 200 km/h apmēram 12 sekundēs un ar vienu uzlādes reizi varēs nobraukt 500 kilometrus.