LMT apgrozījums sasniedzis 216 miljonus eiro

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Čīka / LETA

Mobilajam internetam nostiprinot pozīcijas kā mājas un biroja interneta pamatpieslēgumam, “Latvijas Mobilais Telefons” (LMT) 2018. gadā palielināja klientu pieslēgumu skaitu līdz 1,29 miljoniem un sasniedza 216 miljonu eiro lielu konsolidēto apgrozījumu, kas ir par 6% vairāk nekā pērn, portāls TVNET uzzināja uzņēmumā.

“Šis ir bijis Latvijas interneta gads - esam starp pirmajām valstīm pasaulē, kur par interneta “standartu” visās jomās kļūst mobilais internets, pateicoties tā pieejamībai, kvalitātei un inovatīvajiem pakalpojumiem. Mobilo sakaru tehnoloģijas strauji nostiprinās tādās jomās kā mājas televīzijas tirgus, biznesa risinājumi un citās. Līdz ar 5G ienākšanu paplašināsies mobilā interneta izmantošana arī industriālajiem pieslēgumiem – darbu automatizēšanai rūpnīcās, veselības aprūpē, lauksaimniecībā, transportā un daudzās citās jomās,” saka LMT prezidents Juris Binde.

Kopējais datu patēriņš LMT tīklā gada laikā pieauga par 36%, vidējais datu patēriņš decembrī uz vienu mobilo iekārtu sasniedza jau 6,5 GB mēnesī, savukārt uz vienu interneta pieslēgumu mājai vai birojam – 125 GB mēnesī.

Tas apliecina, ka mobilais internets spēj pilnībā apmierināt mājsaimniecību un biroju datu patēriņa vajadzības. Latvija ir starp pasaules līderiem 4G tīkla izmantošanā, un LMT jau gatavojas nākamās paaudzes tīkla tehnoloģijām, lai būtu līderis arī ar 5G. Jau šobrīd vairāk nekā 130 LMT bāzes stacijās ir instalēta programmatūra, kas ļauj sadarboties ar 5G standartiem atbilstošām iekārtām.

Pērn ievērojami pieauga pieprasījums pēc mobilajiem biznesa risinājumiem. Lielākā daļa vadošo būvniecības uzņēmumu jau ieviesuši LMT piedāvāto elektronisko darba laika uzskaites sistēmu (EDLUS), kuru var izmantot arī citās nozarēs.

Savukārt, mobilo zvanu centrāli Zvanu pārvaldnieks izmanto jau vairāk nekā 1800 klientu visā Latvijā. Kopš aprīļa gan pilsētās, gan ārpus tām uzņēmējiem pieejams arī LMT industriālais internets ar garantētu, optiskajam internetam pielīdzināmu ātrumu.

Izrāvienu piedzīvojusi “LMT Mājas viedtelevīzija”, to par savu izklaides satura nodrošinātāju pērn izvēlējās katrs ceturtais “LMT Internets mājai” lietotājs. Viedtelevīzija nominēta arī starptautiskajai prestižajai nozares balvai “Global Mobile Awards 2019” līdzās tādiem nozares milžiem kā “Deutsche Telecom”, “Verizon” un “Ericsson”.

Arī šogad, līdz ar plašu TV kanālu saturu, pašmāju un ārvalstu filmu un seriālu bibliotēku, “LMT Mājas viedtelevīzijas” lietotājiem būs pieejami pasaules lielākā izklaides kanāla HBO veidotie seriāli un filmas, turklāt šogad pirmizrādi piedzīvos arī LMT veidots oriģinālseriāls.

Par vienu no prioritātēm 2018. gadā tika izvirzīts LMT pakalpojumu eksports, un tika noslēgti arī pirmie līgumi ar ārvalstu partneriem. Nostiprinot Latvijas kā mobilo tehnoloģiju līdera tēlu, LMT kļuva par pirmajiem mūsu valsts pārstāvjiem “Mobile World Congress” Barselonā, kā pirmais no Baltijas telekomunikāciju uzņēmumiem tika uzņemts starptautiskajā 5G Automotive asociācijā, kā arī kopā ar partneriem nodibināja Inteliģento transporta sistēmu asociācijas Latvijas organizāciju.

Kā pirmais no telekomunikāciju uzņēmumiem Latvijā LMT novembrī ieguva vienlaicīgi trīs starptautiskus ISO sertifikātus, kas apliecina uzņēmuma spēju nodrošināt visus elektronisko sakaru pakalpojumus un viedpakalpojumus atbilstoši mūsdienu informācijas drošības, kvalitātes, vides un energoefektivitātes pārvaldības prasībām.

2018. gadā LMT klientu pieslēgumu skaits audzis par 4%, savukārt investīcijas mobilo sakaru tīkla un pakalpojumu attīstībā sasniegušas 27 miljonus eiro. LMT rentabilitāte palielinājās par trim miljoniem un sasniedza 66 miljonus, bet tīrā peļņa bija 29 miljoni eiro.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu