"Mobilly" lietotāji pērn ietaupījuši 55 gadus sava laika

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Evija Trifanova/LETA

Pērn mobilās lietotnes “Mobilly” darījumu apjoms sasniedzis 12,6 miljonus, kas ir par 29% vairāk nekā 2017. gadā. Latvijas iedzīvotāji un viesi arvien biežāk izvēlas izmantot lietotni gan autostāvvietu apmaksai, gan vilciena un autobusa biļešu iegādei – kopumā, veicot maksājumus lietotnē, iedzīvotāji ietaupījuši 55 gadus sava laika, portālam TVNET pavēstīja “Mobilly” komunikācijas konsultante Kristīne Geida.

“Aizvadītais gads Mobilly ir bijis ļoti veiksmīgs, un pēdējo gadu laikā esam izauguši no inovatīva start-up par vērā ņemamu tehnoloģiju uzņēmumu, kas ir līderis mobilo maksājumu nozarē. “Mobilly” sen vairs nav lietotne, ar kuru var samaksāt tikai par stāvvietu,” uzsver “Mobilly” izpilddirektors Ģirts Slaviņš.

2018. gadā Mobilly pakalpojumu lietotāju skaits pieaudzis par 40%, bet to cilvēku skaits, kuri izmanto “Mobilly” gan autostāvvietas apmaksai, gan autobusa vai vilciena biļetes iegādei, pieaudzis par 80%.

Interesanti, ka autobusu biļešu pircēju skaits pērn teju dubultojies, bet vispopulārākais maršruts vilciena biļešu iegādei lietotnē bijis Ogre - Rīga.

“Mobilly” aprēķinājuši, ka pagājušā gada laikā klienti, pērkot autobusu un vilcienu biļetes lietotnē, apbraukuši apkārt zemeslodei 49 reizes, bet automobiļu pavadītais laiks autostāvvietās mērojams 610 gados.

Veicot vienu apmaksu lietotnē, Latvijas iedzīvotāji pērn uz vienu darījumu vidēji ietaupījuši 5 minūtes, jo nav tērējuši laiku, gaidot biļešu iegādes rindās vai meklējot tuvāko autostāvvietu apmaksas automātu.

“Mobilly” pievērš lielu uzmanību klientu servisa kvalitātei, nemitīgi pilnveidojot un uzlabojot klientu apkalpošanas standartus. 2018. gadā katrs “Mobilly” klientu konsultants veltījis vidēji 25 diennaktis, lai palīdzētu klientiem.

“Mēs esam lepni par savu darbinieku profesionalitāti un spēju cilvēcīgi uzklausīt katra klienta problēmu. Izmantojot “Mobilly” pakalpojumus, mūsu klienti ir ietaupījuši 55 gadus jeb visa gada laikā – vairāk nekā 29 miljonus minūšu. “Mobilly” klientu servisa konsultanti tālruņa sarunās ar klientiem pavadījuši kopumā 3009 stundas,” atzīmē Slaviņš.

“Mobilly” pakalpojumus izmanto ne tikai privātpersonas, bet arī vairāk nekā 5000 uzņēmumu. “Mobilly” lietotne ir visvairāk lietotā mobilo sīkmaksājumu aplikācija Latvijā.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu