Volkswagen Latvijā uzstāda rekordu; Audi pārdošanai neliels kritums (1)

TVNET
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Zīmola Audi automašīnu izplatītājs Latvijā un Lietuvā, kā arī Volkswagen automobiļu izplatītājs Baltijas valstīs - Moller Baltic Import (MBI) pērn Baltijas valstīs pārdevis rekorddaudz automašīnu – 11 994 jaunus Audi, Volkswagen vieglos un komercautomobiļus. Pārdošanas apjoms pieauga par 20% un kopējais apgrozījums sasniedza 272 miljonus eiro (+17%).

2019. gadā MBI turpinās koncentrēties uz produktu klāstu, elektrifikāciju un tirdzniecības tīklu paplašināšanu, kā arī ieviesīs jaunus produktus, tostarp Volkswagen un Audi līzingu. Jau šobrīd katrs ceturtais jaunais automobilis tiek finansēts, izmantojot Volkswagen un Audi līzingu pakalpojumus.

Kopš 2018. gada oktobra vairums automobiļu tiek piegādāti, izmantojot tiešo prāmju savienojumu no Trāvemindes, Vācijā, uz Liepāju, Latvijā. Šis uzlabotais loģistikas risinājums nodrošina iespēju vienā braucienā piegādāt līdz pat 300 automobiļiem, tādējādi uzlabojot efektivitāti.

Foto: Publicitātes foto

2018. gads zīmolam Volkswagen bija kārtējais rekorda gads, jo visā pasaulē piegādāti 6,2 miljoni automobiļu. Baltijā Volkswagen piegādāja 7719 automašīnas, kas ir par 10,4% vairāk salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu. Pērn Volkswagen bija populārākais zīmols Latvijā un ar 2649 piegādātiem automobiļiem tas uzrādījis iespaidīgu 29% izaugsmi. Pats tirgus 2018. gadā pieauga vien 1,1%. Baltijā trīs vadošie modeļi ir Golf, Tiguan un Passat, kas veido 78% no zīmola tirdzniecības apjoma. 2018. gadā Volkswagen demonstrēja jaudīgu klātbūtni vieglo apvidus automobiļu (SUV) segmentā ar četriem modeļiem. 2018. gadā katrs trešais pārdotais Volkswagen bija SUV, kas veidoja 45% izaugsmi zīmolam šajā segmentā.

2019. gadā Volkswagen koncentrēsies uz turpmāku SUV segmenta paplašināšanu, tirdzniecības tīkla attīstīšanu un portfeļa elektrifikāciju ar ID. sēriju. Šīs sērijas pirmā modeļa iepriekšrezervācija sāksies 2019.gada pavasarī. Tāpat pirmizrādi 2019. gada pavasara vidū piedzīvos mazais SUV T-Cross, bet trešajā ceturksnī tiks izrādīta Passat modeļa pilnveidotā versija.

Foto: Publicitātes foto

2018. gadā pasaulē tika pārdoti 1,81 miljoni Audi automobiļu, kas, salīdzinot ar 2017. gadu, veidojis nelielu kritumu (-3,5%). Ievērojama portfolio attīstība ar vairāk nekā 20 jauniem modeļiem, kā arī izaicinājumi, ko radījusi jaunā WLTP testa procedūra, īstermiņā ir negatīvi ietekmējusi pārdošanas rādītājus visā Eiropā: -13,6% pret 2017. gadu. 2018. gadā Latvijā pārdoti 324 jauni Audi automobiļi, kas ir 15,6% no kopējā premium auto tirgus daļas. Latvijā joprojām vispieprasītākie ir Q klases modeļi – pērn Audi Q7, Q5 un Q2 veidoja 60% no kopējā pārdošanas apjoma.

Foto: Publicitātes foto

Arī 2019. gadā Audi turpinās fokusēties uz jaunu modeļu ieviešanu tirgū. Jaunais Audi Q3 jau šobrīd ir pieejams Latvijā, savukārt pavisam drīz Latviju sasniegs Audi A1 Sportback. Viens no gaidītākajiem jaunumiem 2019. gadā – pilnībā elektriskais Audi e-tron uz pašmāju ceļiem nonāks pavasarī. Nedaudz vēlāk Latvijā gaidāmi Audi A4 un Audi Q7 atjauninājumi, bet gada nogalē jaunas Audi Q3 un Audi A1 modeļu versijas.

Foto: Publicitātes foto

2018. gadā Volkswagen komerctransports (LCV) uzrādīja spēcīgus darbības rezultātus, Baltijā nodrošinot 16,7% tirgus daļu, kas ir par +2,4 procentpunktiem vairāk nekā pērn. Zīmola panākumi Latvijā bijuši sevišķi spēcīgi – VW LCV Latvijā ierindojoties pirmajā vietā ar 804 (+11,2%) piegādātiem automobiļiem, kas atbilst 22,7% tirgus daļai, veidojot 2,4 procentpunktu pieaugumu salīdzinājumā ar 2017. gadu. Stabilos pārdošanas apjoma rezultātus veicinājušas uzvaras vairākos veiksmīgos iepirkumos, tostarp par automašīnu piegādi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestiem Latvijā un Lietuvā.

Foto: Publicitātes foto

Komerctransportam 2019. gads būs elektrifikācijas gads. Tirgū piesakot pirmo e-Crafter modeli, zīmols vēlas demonstrēt elektrisko automobiļu milzīgo potenciālu komerciālam lietojumam. Nākamo trīs mēnešu laikā VW LCV sadarbībā ar DPD demonstrēs, kā e-Crafter spēj padarīt piegāžu procesu pilsētas robežās efektīvāku un videi draudzīgāku. 2019. gada otrajā pusē VW LCV arī prezentēs Amarok Hunter un T6 uzlabotās versijas.

Komentāri (1)CopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu