Noskaties! Trīs labākās "Super Bowl 2019" reklāmas

Repere Kārdija Bī reklamā Pepsi

FOTO: Ekrānuzņēmums

3. februārī Amerikas Savienotajās Valstīs, Džordžijas štata Atlantas pilsētā, "Mercedes-Benz Stadium" arēnā norisinājās amerikāņu futbola lielais fināls «Super Bowl». Šis notikums interesants ar to, ka viena 30 sekunžu īsa reklāma izmaksā 5,25 miljonus dolāru. Tāpēc pasaules lielākās kompānijas, lai ieinteresētu 100 miljonus lielo auditoriju, noalgojušas labākos reklāmas industrijas radošos prātus. Piedāvājam ieskatu labākajās šā fināla reklāmās. Un, starp citu, par uzvarētājiem sesto reizi vēsturē kļuva Jaunanglijas "Patriots", kas finālā ar 13:3 tika galā ar Losandželosas "Rams". 

Kārdija Bī un Pepsi

Repere Kārdija Bī (Cardi B), reperis Lil Jon un komiķis Stīvs Kerels (Steve Carrell) iejūtas 50. gadu bistro estētikā, apgalvojot, ka limonāde "Pepsi" ir kas vairāk nekā vienkārši "ok" dzēriens. 

Doritos, "Chance the Rapper un Backstreet Boys"

Reperis Chance the Rapper pievieno savu pantiņu slavenajai puišu grupas "Backstreet Boys" dziesmai "I Want It That Way". Vairāk arī nekas par šo reklāmu nav jāzina.

Amazon Alexa

Holivudas smagsvari Forest Vitekers (Forest Whitaker), Harisons Fords (Harrison Ford) un astronauti piedalās reklāmā par inteliģentā personīgā asistenta "Amazon Alexa" nerealizētajām idejām.

Uz augšu