Volkswagen atrāda jauno Passat ar otrā līmeņa autonomo braukšanu

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Volkswagen Passat '19
Volkswagen Passat '19 Foto: Volkswagen

Volkswagen prezentējuši atjaunoto astotās sērijas Passat modeli, kas būs pirmais zīmola automobilis ar daļēji automatizētās braukšanas sistēmu. Papildus tam mašīnas lietotāji varēs izmantot mobilo tālruni kā automašīnas atslēgu, kā arī piešķirt šo iespēju citiem. Atjaunotā Passat iepriekšpārdošana Baltijas valstīs sāksies maijā, bet tirgū tas nonāks 2019. gada trešajā ceturksnī.

Ar gandrīz 30 miljoniem pārdotu vienību, Volkswagen Passat ir pasaulē veiksmīgākais vidēja izmēra automobilis. Arī Baltijas valstīs Passat ir viens no trīs populārākajiem Volkswagen modeļiem, kas reģionā pērn pārdots 1840 eksemplāros.

Volkswagen Passat kļūs par pirmo Volkswagen IQ.DRIVE modeli, kuram būs pieejama daļēji automatizēta braukšana ar Travel Assist palīgsistēmu kruīza režīmā no 0 līdz 210 km/h, kas atbilst otrajam līmenim pēc starptautiskās klasifikācijas. Turpmāk visas ar autonomo braukšanu saistītas Volkswagen tehnoloģijas tiks apvienotas zem IQ. DRIVE zīmola.

Foto: Volkswagen

Tapāt nebijusi inovācija jaunajā Passat būs stūre, kuras sensori atpazīst autovadītāja pieskārienus. Tas ļauj automašīnu papildināt ar tik modernām vadītāja palīgsistēmām kā Travel Assist. Papildus tam Passat pirmo reizi ir aprīkots ar ārkārtas stūrēšanas palīgsistēmu (Emergency Steering Assist).

Foto: Volkswagen

Papildus tam var piebilst, ka jauno Passat tagad varēs atslēgt un iedarbināt, izmantojot viedtālruni. Viedtālruņa mobilo atslēgu (Mobile key) varēs pārsūtīt arī draugiem vai ģimenei, lai arī viņi spētu izmantot viedtālruni kā automašīnas atslēgu.

Foto: Volkswagen

Tāpat kā jauno Touareg, arī Passat varēs aprīkot ar matricas LED gaismām (IQ. LIGHT Matrix Led), kas izmanto priekšējās kameras, navigācijas sistēmas datus, stūrēšanas leņķi un ātrumu, lai kontrolētu atsevišķas LED diodes un sniegtu atbalstu autovadītājam.

Foto: Volkswagen

Modernizētajai Passat versijai būs arī jauna informācijas un izlaides sistēma Modular Infotainment Matrix (MIB3), kas nodrošina automašīnas pastāvīgu savienojumu ar globālo tīmekli. MIB3 arī piedāvās straumēšanas pakalpojumus, interneta radio, interneta aplikāciju tehnoloģiju, bezvadu interneta hotspot funkciju un balss vadību.

Foto: Volkswagen

Pieaugošo tiešsaistes pakalpojumu klāstu pārvalda We Connect aplikācija, kas būs pieejama visiem Passat pircējiem. Uzņēmumiem ar savu autoparku Volkswagen izstrādājis arī We Connect Fleet, kas piedāvā tādas funkcijas kā digitālo uzskaites žurnālu, degvielas patēriņa uzraudzīšanu, apkopes kontroli vai iespēju saglabāt atrašanās vietu vēsturi.

Foto: Volkswagen

Atjauninātais Passat būs pieejams ar jaunu 2.0 TDI Evo dīzeļdzinēju, kas attīsta 150 ZS un rada par 10 g/km mazāk CO2 salīdzinājumā ar līdzvērtīgu dzinēju iepriekšējās paaudzes modelī. Uzlabojumi veikti arī Passat GTE, kas tikai ar elektrodzinēju tagad varēs nobraukt līdz pat aptuveni 55 km WLTP ciklā (aptuveni 70 km NEDC ciklā).

Foto: Volkswagen

Dzinēju klāstā ietilpst arī trīs benzīna dzinēji (TSI) ar 150 ZS, 190 ZS un 272 ZS, kā arī trīs dīzeļdzinēji (TDI), kas attīsta 120 ZS, 190 ZS un 240 ZS. Visi dzinēji atbilst Euro 6d-TEMP emisiju standarta prasībām, kas no 2021. gada jāpiemēro jauniem transportlīdzekļiem. Tāpat jāpiebilst, ka katrs jaunais Passat ir aprīkots ar daļiņu filtru (DPF).

Foto: Volkswagen

Modernizācijas gaitā Passat ir ieguvis arī jaunu priekšējo un aizmugurējo bamperi, radiatora režģi un Passat logotipu, kā arī jaunus LED galvenos lukturus, LED dienas gaitas lukturi, LED miglas lukturus un LED aizmugures gaismas. Redzamākie jaunumi interjerā tikmēr ir jaunā stūre, Digital Cockpit mērinstrumentu panelis, 30 dažādu toņu fona apgaismojums.

Foto: Volkswagen
KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu