Pavasarī Audi sāks piedāvāt uzlaboto TT kupeju un rodsteru

Audi TT RS un TT RS Roadster

FOTO: Audi

Audi TT modeļu saimes spēcīgākie pārstāvji ar kupejas un rodstera virsbūvi ir piedzīvojuši vizuālu atsvaidzināšanu, turpretī tehniskā ziņā izmaiņas nav tik būtiskas.

Labāk redzamās pārmaiņas TT ārējā dizainā ir jauna dizaina antispārns uz bagāžnieka vāka, lielāka izmēra gaisa ieplūdes atveres priekšējā bampera sānos, melnas sliekšņu uzlikas, dekoratīvi ieliktņi aizmugurējā bamperā, kas imitē gaisa izvades kanālus. Tāpat TT RS saimei tagad pieejami jauni zaļas, oranžas un zilas virsbūves krāsas toņi. Vēl būtisks mašīnu vizuālā tēla elements ir 19 vai 20 collu riteņu diski ar standartā melnām, bet opcionāli pieejamām sarkanām bremžu skavām aiz tiem.

Zem automobiļu motora pārsega aizvien atrodas 2,5 litru piecu cilindru turbo motors ar 400 ZS un 480 Nm. Dzinēja veiktspēju saņem pastāvīgās pilnpiedziņas sistēma, kas griezi starp asīm prot sadalīt pēc vajadzības. Par vilkmes pārnesi gādā septiņu pakāpju S tronic divsajūgu automātiskā pārnesumkārba.

TT RS un TT RS Roadster ir kārtējie modernie ielas sporta auto, kas spēj 100 km/h sasniegt mazāk nekā 4 sekundēs. Kupejas gadījumā tās ir 3,7 sekundes (tāpat kā līdz šim), bet par rodsteru Audi savos jaunākajos preses materiālos nerunā. Taču, ņemot vērā, ka auto ar nolaižamu jumtu tradicionāli ir smagāki, paātrinājums ir lēnāks. Piemēram, pirms modernizācijas TT RS rodsters spēja standarta sprintu veikt 3,9 sekundēs. TT RS maksimālais ātrums ir 250 km/h, taču kā opciju ražotājs piedāvā latiņas pacelšanu līdz 280 km/h.

FOTO: Audi

TT RS saimes interjers veidots pēc jaunāko Audi modeļu parauga. Salons ir melns un to vietām papildina virsbūves krāsas akcenti. Aprīkojums ir atkarīgs no mašīnas pircēja maciņa biezuma. Ja rocība ļauj, tad bez digitālā instrumentu paneļa TT RS var aprīkot ar priekšējām LED matricu gaismām (standartā tiek uzstādīti pilnie LED lukturi), OLED matricas lukturiem aizmugurē, jaunākās paaudzes MMI navigācijas sistēmu ar brīvi runāta teksta atpazīšanas funkciju, Wi-Fi piekļuves punktu un Audi tiešsaistes savienojuma moduli. Tāpat TT RS pieejama 680 vatu Bang & Olufsen iekārta, taču, zinot piecu cilindru motora specifiku, daudzi baudīs tā skanējumu.

FOTO: Audi

Nobeigumā var piebilst, ka pārdošanā atjaunotā TT RS saime nonāks 2019.gada pavasarī. Vācijā kupeja būs pieejama par vismaz 67 700, bet rodsters par 70 500 eiro. 

FOTO: Audi

Uz augšu