Kurām “Supernova 2019” dziesmām vislabāk veicas internetā?

TVNET
CopyDraugiem X Whatsapp
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
"Supernova 2019" dalībnieki “Double Faced Eels”
"Supernova 2019" dalībnieki “Double Faced Eels” Foto: Lauris Vīksna

Tieši pēc nedēļas – sestdienas, 16. februāra vakarā, – astoņi LTV autoru un izpildītāju konkursa “Supernova 2019” finālisti sacentīsies par ceļazīmi uz starptautisko Eirovīzijas dziesmu konkursu Telavivā, un viņu izpildītās dziesmas šobrīd aktīvi vērtē ne tikai pašmāju, bet arī ārvalstu klausītāji gan mūzikas straumēšanas vietnē “Spotify”, gan video koplietošanas vietnē “YouTube”. Kurām dziesmām izdevies piesaistīt visvairāk uzmanības?

Mūzikas straumēšanas vietnē “Spotify” šobrīd izteiktā vadībā ir grupa “Double Faced Eels”, kuras dziesmai “Fire” ir vairāk nekā 72,5 tūkstoši klausījumu.

Viņiem seko Markus Riva izpildītā dziesma “You Make Me So Crazy” ar teju 39 tūkstošiem klausījumu un Aivo Oskis ar “Somebody’s Got My Lover” 23,6 tūkstošiem klausījumu.

"Supernova 2019" dalībnieki. Markus Riva
"Supernova 2019" dalībnieki. Markus Riva Foto: Lauris Vīksna

Savukārt video koplietošanas vietnē “YouTube” konkursa “Supernova” oficiālajā kanālā trīs skatītākie pusfinālu priekšnesumi pieder Samantai Tīnai ar dziesmu “Cutting The Wire” (teju 39 tūkstoši skatījumu), Edgaram Kreilim ar dziesmu “Cherry Absinthe” (22 tūkstoši skatījumu) un Markum Rivam ar “You Make Me So Crazy” (19 tūkstoši skatījumu).

Papildus iespējai pārstāvēt Latviju starptautiskajā Eirovīzijas dziesmu konkursā, “Supernova 2019” uzvarētājam būs iespēja noslēgt līgumu ar vienu no vadošajām mūzikas izdevniecībām mūsu reģionā – “Universal Music Group”, lai popularizētu dziesmu ārpus Latvijas. Konkursa finālā žūrijas sastāvā dziesmas un priekšnesumus nākamsestdien vērtēs arī “Universal Music Group” vadītājs Baltijas valstīs Petri Mannonens (Petri Mannonen). Izvērtējot “Supernova 2019” finālā iekļuvušo dziesmu līdzšinējos panākumus interneta vietnēs “Spotify” un “YouTube”, viņš atzīst, ka šogad nav viena izteikta favorīta, tāpēc nākamnedēļ skatītājus gaida aizraujošs fināls.

“Daudz kas būs atkarīgs no dziesmas popularizēšanas pēdējā nedēļā un dalībnieka priekšnesuma finālā. Lai sasniegtu auditoriju digitālajā vidē, ir būtiski padarīt savu mūziku pieejamu visos digitālajos kanālos. Mūziķim ir jābūt tur, kur sastopami viņa potenciālie klausītāji un fani. Tas, vai dziesmai nepieciešams arī video, ir atkarīgs no projekta. Jaunajiem māksliniekiem un jaunajiem projektiem video ir svarīgs, lai iepazīstinātu ar sevi vizuāli,” stāsta P. Mannonens. Jautāts, vai dziesmām būtu jābūt pieejamām gan “Spotify”, gan “YouTube”, “Universal Music Group” vadītājs Baltijas valstīs atzīst, ka Latvijā “YouTube” joprojām ir vislielākā popularitāte, taču arī “Spotify” mūzikas straumēšanas serviss piedzīvo strauju izaugsmi un kļūst arvien populārāks, tāpēc mūziķiem savas dziesmas būtu ieteicams izvietot abos kanālos.  

Jau ziņots, ka konkursa “Supernova 2019” finālā nākamsestdien piedalīsies astoņi dalībnieki.

Foto: “Supernova 2019” pirmais pusfināls.

KomentāriCopyDraugiem X Whatsapp

Nepalaid garām!

Uz augšu