"Maxima" investēs līdz 50 miljoniem eiro veikala tīkla attīstībā

CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Ieva Leiniša/LETA

Mazumtirgotājs "Maxima Latvija" atbilstoši tā pārvaldītāja "Maxima grupe" apstiprinātai stratēģijai šogad veikala tīkla attīstībā investēs līdz 50 miljoniem eiro, ceturtdien žurnālistiem sacīja "Maxima Latvija" valdes priekšsēdētājs Andris Vilcmeiers.

Aģentūrai LETA Vilcmeiers atklāja, ka šogad "Maxima Latvija" plāno rekonstruēt apmēram desmit veikalus, bet jaunus veikalus plāno atvērt reizi vai divas reizes mēnesī, kopumā investējot apmēram 30 miljonus eiro.

"Maxima Latvija" valdes locekle Kristīne Āboltiņa sacīja, ka 2019.gads būs intensīvāks nekā iepriekšējais gads. Pēc viņas teiktā, šogad galvenokārt kompānija strādās pie darbības izcilības jeb "operational excellence" celšanas, uzlabos klientu iepirkšanās pieredzi, iegādājoties arvien jaunas tehnoloģijas, un attīstīs "Maxima" pārtikas ražošanu.

Āboltiņa aģentūrai LETA norādīja, ka pārtikas ražošanas attīstībā šogad plānots izveidot jauna pārtikas ceha konceptu. Savukārt par tā būvniecību un tālāku attīstību, iespējams, varēs atklāt nākamgad.

Tāpat "Maxima Latvija" valdes loceklis Jānis Vanags norādīja, ka šogad "Maxima Latvija" plāno nostiprināt pārtikas kategorijas kvalitāti, kā arī attīstīt pasaules līmeņa kvalitātes vadību un KSA jeb "cilvēks, pasaule un produkts" principu, kā arī ieviest mākslīgo intelektu ikdienas darbā.

Savukārt "Maxima Latvija" valdes loceklis Viktors Troicins atzīmēja, ka 2019.gada mērķos ietilpst pielāgot sortimentu pircēja vajadzībām, veltot vairāk laika datu analīzei, nodrošināt zemākas regulārās cenas visām precēm, kā arī attīstīt personalizētos piedāvājumus "Maxima" interneta portālā.

Aģentūra LETA jau ziņoja, ka veikalu tīkla "Maxima Latvija" pārvaldītājs "Maxima grupe" apstiprinājis darbības stratēģiju līdz 2025.gadam, kas paredz septiņu gadu laikā investēt 600 miljonus eiro veikalu tīkla modernizēšanā un paplašināšanā.

"Maxima Latvija" apgrozījums 2017.gadā bija 723,054 miljoni eiro, kas ir par 4,2% vairāk nekā 2016.gadā, bet kompānijas peļņa palielinājās par 93,9%, sasniedzot 23,224 miljonus eiro.

"Maxima Latvija" pilnībā pieder Nīderlandē reģistrētajai kompānijai "Lincoln Land Erste B.V". Uzņēmuma veikalu tīklu veido četru formātu 161 tirdzniecības vietas - seši "Maxima XXX", 24 "Maxima XX", 128 "Maxima X" un trīs "MaximaExpress".

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Svarīgākais
Uz augšu