BMW vidējās klases krosoveru vidū līdz šim nav bijis lieljaudas modeļu. Turpmāk tādi būs.
Gaidāmā BMW M3 jaunais motors debiju piedzīvo zīmola apvidniekos
X3, ko zīmols pieskaita Sports Activity Vehicle (SAV) segmentam, un X4, ko BMW dēvē par Sports Activity Coupe (SAC), turpmāk būs pieejamas arī īpaši spēcīgas M versijas. Kas būtiski, vienlaicīgi ar tām tiks klajā laisti arī vēl jaudīgāki attiecīgie Competition modeļi.
Automobiļus uz priekšu dzen līdz šim jaudīgākais 3 litru sešu cilindru motors, kāds izmantots BMW automobiļos. Twin-turbo izpildījumā motors attīsta 480 ZS, bet tā griezes moments sasniedz 600 Nm.
Tas vēl nav viss, jo speciāli X3 un X4 M Competition automobiļiem dzinējam veiktas vēl dažas modifikācijas, kā rezultātā tā jauda pieaug par 30 ZS līdz 510 zirgspēkiem. Griezes moments gan paliek tāds pats, taču tiek nodrošināts plašākā apgriezienu diapazonā (2600 - 5600 un attiecīgi 2600 - 5950 apgr./min.).
Vilkmes pārnese riteņiem norit caur M Steptronic astoņu pakāpju pārnesumkārbu un M xDrive pilnpiedziņu, kam ir divi darbības režīmi. Pateicoties tai, X3 M un BMW X4 M līdz 100 km/h paātrinās 4,2 sekundēs. Competition modeļi šo disciplīnu izpilda par 0,1 sekundi ātrāk. Tātad 4,1 sekundē.