Skudriņa ar komandu saņem trīs godalgas starptautiskā konkursā

FOTO: Publicitātes foto

Sestdien, 16. februārī, radošās apvienības “Skudras metropole” komanda producentes un radošās personības Gundegas Skudriņas vadībā saņēma trīs godalgas starptautiskā festivālā “BEST EXPERIENCE MARKETING AWARDS”. Festivāls norisinājās Krievijas galvaspilsētā Maskavā.

“Skudras metropoles” komanda ieguva divas sudraba un vienu bronzas godalgu par 2017./2018. gadā īstenotajiem pasākumiem. 2. vietu kategorijā Labākais klientu pasākums Latvijas komanda ieguva par projektu “Uzņēmuma Ošukalns 25 gadu jubilejas pasākums”.

Otra 2. vieta kategorijā “Labākā ambientā zīmola aktivizācija” un 3. vieta kategorijā “Labākā sponsora integrācija” saņemta par Pop up projektu “Kafejnīca ar noteikumiem” – par kafijas zīmola “Paulig” integrāciju projekta aktivitātēs.

“Esam pateicīgi par šo augsto novērtējumu savam darbam, ka tikām uzaicināti dalīties pieredzē un piedalīties konkursā. Konkursa organizatori bija sekojuši līdzi mūsu panākumiem Eiropas un pasaules konkursos. Protams, mums drebēja sirsniņa, prezentējot savus darbus līdz šim lielākajai žūrijai – 70 cilvēkiem, kur katrs ir guru kādā noteiktā jomā. Bet mēs tikām novērtēti, mēs saņēmām uzslavas un aplausus! Vēlos teikt paldies manai lieliskajai komandai, ar ko kopā strādāju, – nevis naudā vai slavā ir laime, bet gan mīlestībā vienam pret otru, savu darbu un zemi. Ja viss notiek pa īstam, tad iespējams ir viss. Vēlreiz atkārtošu teicienu, ko minēju jau pirms kāda gada: Latvija var! Mēs lepojamies, ka varam dzīvot un strādāt Latvijā, ka varam nest Latvijas vārdu pasaulē,” uzsver Gundega Skudriņa.

Festivāls “Best experience marketing Awards” (BEMA Festival) norisinājās Maskavā no 14. līdz 16. februārim, tajā piedalījās vairāk nekā 300 darbu, ko vērtēja žūrija 70 cilvēku sastāvā. Balvas tika pasniegtas 30 dažādās kategorijās. Šis festivāls domāts integrētās komunikācijas jomas profesionāļiem, piemēram, pasākumu organizatoriem, digitālā mārketinga, sabiedrisko attiecību, komunikācijas un sponsorēšanas aktivitāšu īstenotājiem. Festivāls tiek rīkots ne tikai, lai prezentētu aizvadītajā gadā īstenotas kampaņas un pasākumus, apbalvotu labākās, bet arī, lai veicinātu savstarpēju tīklošanos, veidojot kontaktus nākotnes sadarbībai.

Radošā apvienība „Skudras metropole” organizē gan korporatīvus pasākumus, gan arī gastronomiskas performances. Pēdējo divu gadu Latvijas iedzīvotājiem bijusi iespēja izbaudīt performanču ciklu „Gadalaiki”, kas notika dažādās Latvijas vietās vasarā, rudenī, ziemā un pavasarī, kā arī “Kafejnīcas ar noteikumiem” ziemas versiju, “Kafejnīcas ar noteikumiem” pavasara noskaņās. Radošā apvienība „Skudras metropole” 2014. gadā veidojusi pop-up kafejnīcu Cēsīs, kura trīs nedēļu laikā transformējās trīs dažādos mākslas stilos. 2017. gada starptautiskā pasaules konkursā “BEA World” ieguvusi sudraba godalgu par gastronomisko performanci “Latvian senses”un saņēmusi vēl vairākus apbalvojumus citos Latvijas, Baltijas, Eiropas un pasaules konkursos.

Uz augšu