“Maxima” gandrīz par pusi samazina cenas sadzīves ķīmijai

FOTO: Ieva Leiniša/LETA

“Maxima Latvija” samazinājusi cenas līdz pat 48% sadzīves ķīmijas produktiem, turpinot nodrošināt arvien plašāku produktu klāsta pieejamību Latvijas iedzīvotājiem. Ilgtermiņā cenas tiek samazinātas vairāk nekā 200 produktiem - veļas un trauku mazgāšanas līdzekļiem, virtuves, vannas istabas, mēbeļu un citiem tīrīšanas līdzekļiem, portāls TVNET uzzināja uzņēmumā. 

“Katram no mums mājas uzkopšana ir svarīga ikdienas sastāvdaļa. Saliekot vienā grozā visu nepieciešamo ikdienas uzkopšanas darbiem, tostarp veļas un trauku mazgāšanai, ģimenes iegādājas vismaz sešus dažādus produktus. Summējot šos izdevumus, secinājām, ka cenu samazināšana sadzīves ķīmijas produktiem vienai ģimenei gada laikā varētu ļaut ietaupīt ap 78 eiro,” uzsver “Maxima Latvija” Biznesa analītikas departamenta vadītāja Zane Kaktiņa.

Gada laikā ģimenes sadzīves ķīmijas produktiem atvēl daļu ģimenes budžeta - divas trešdaļas jeb 79% Latvijas iedzīvotāju sadzīves ķīmijas iegādei gadā atvēl summu līdz 240 eiro, savukārt 12% tērē vairāk nekā 241 eiro gadā, liecina “Snapshot” veiktā aptauja pēc “Maxima Latvija” pasūtījuma.

Šī ir jau trešā preču kategorija, kurā “Maxima Latvija” būtiski samazina cenas. Iepriekš tās tika samazinātas virknei ikdienas patēriņa un premium jeb izlases kategorijas precēm un produktiem, kopumā nodrošinot Latvijas iedzīvotājiem vairāk nekā 1000 produktus ar Latvijā izdevīgāko cenu piedāvājumu ilgtermiņā.

Pirms cenu samazināšanas “Maxima Latvija” ir veikusi rūpīgu analītisku darbu, lai identificētu tās preču kategorijas un preču grupas, kuras pircējiem ikdienā ir svarīgas un biežāk nonāk iepirkumu grozos.

Aptauja par mājas uzkopšanas paradumiem noritēja interneta vidē laika posmā no 15. līdz 22.janvārim un tajā piedalījās 708 respondenti

Uz augšu