Volkswagen Jetta saime kļūs par atsevišķu zīmolu, un tā mērķauditorija būs gados jauni autobraucēji. Šā zīmola automobiļi tiks piedāvāti tikai Ķīnas tirgum, bet to ražošanu veiks vietējais uzņēmums FAW-Volkswagen Čendu.
Jetta kļūs par atsevišķu auto zīmolu
Volkswagen vadība uzskata, ka Jetta zīmols palīdzēs kompānijai nostiprināties vidējā cenu segmentā jeb koridorā starp dārgākajiem Volkswagen un neskaitāmiem budžeta klases auto ražotājiem, kas aizņem aptuveni trešo daļu tirgus. Piedevām Jetta izsenis bijis viens no Volkswagen kulta automobiļiem milzīgajā Āzijas valstī. VW Jetta popularitāte ir milzīga.
Šobrīd zināms, ka Jetta modeļu saimi sākotnēji veidos divi krosoveri un sedans. Jauno auto tirgošanai tiks veidoti jauni klientu apkalpošanas centri, kas konceptuāli izstrādāti atbilstoši mērķauditorijas gaumei. Tie būs virtuāli auto saloni un pop-up pārdošanas vietas lielajos tirdzniecības centros. Jetta automobiļus tirgošot arī mobilos pārdošanas punktos jeb autoveikalos.
Var piebilst, ka 2018.gadā Volkswagen grupas kopējais realizācijas apjoms Ķīnā bija 4 288 881 auto, no kuriem 3 172 080 bija Voplkswagen zīmola spēkrati. Šie rādītāji ir divreiz lielāki nekā tuvākajam sekotājam - Japānas uzņēmumam Honda, raksta Motor.ru.
Populārākais Volkswagen modelis Ķīnā pērn bija Jetta analogs VW Lavida, kas pārdots 503 825 eksemplāros, savukārt pati VW Jetta realizēta 327 695 eksemplāros.