Jetta kļūs par atsevišķu auto zīmolu

TVNET Auto
CopyLinkedIn Draugiem X
Lūdzu, ņemiet vērā, ka raksts ir vairāk nekā piecus gadus vecs un ir pārvietots uz mūsu arhīvu. Mēs neatjauninām arhīvu saturu, tāpēc var būt nepieciešams meklēt jaunākus avotus.
Foto: Publicitātes foto

Volkswagen Jetta saime kļūs par atsevišķu zīmolu, un tā mērķauditorija būs gados jauni autobraucēji. Šā zīmola automobiļi tiks piedāvāti tikai Ķīnas tirgum, bet to ražošanu veiks vietējais uzņēmums FAW-Volkswagen Čendu.

Volkswagen vadība uzskata, ka Jetta zīmols palīdzēs kompānijai nostiprināties vidējā cenu segmentā jeb koridorā starp dārgākajiem Volkswagen un neskaitāmiem budžeta klases auto ražotājiem, kas aizņem aptuveni trešo daļu tirgus. Piedevām Jetta izsenis bijis viens no Volkswagen kulta automobiļiem milzīgajā Āzijas valstī. VW Jetta popularitāte ir milzīga.

Foto: Publicitātes foto

Šobrīd zināms, ka Jetta modeļu saimi sākotnēji veidos divi krosoveri un sedans. Jauno auto tirgošanai tiks veidoti jauni klientu apkalpošanas centri, kas konceptuāli izstrādāti atbilstoši mērķauditorijas gaumei. Tie būs virtuāli auto saloni un pop-up pārdošanas vietas lielajos tirdzniecības centros. Jetta automobiļus tirgošot arī mobilos pārdošanas punktos jeb autoveikalos.

Foto: Publicitātes foto

Var piebilst, ka 2018.gadā Volkswagen grupas kopējais realizācijas apjoms Ķīnā bija 4 288 881 auto, no kuriem  3 172 080 bija Voplkswagen zīmola spēkrati. Šie rādītāji ir divreiz lielāki nekā tuvākajam sekotājam - Japānas uzņēmumam Honda, raksta Motor.ru.

>>TOP 10: kādus jaunos auto pērk ķīnieši

Populārākais Volkswagen modelis Ķīnā pērn bija Jetta analogs VW Lavida, kas pārdots 503 825 eksemplāros, savukārt pati VW Jetta realizēta 327 695 eksemplāros.

KomentāriCopyLinkedIn Draugiem X
Nepalaid garām!
Uz augšu